شرکت صنعتی "فراپیشتاز هونام" در بین شرکت‎های صنعتی برگزیده سوم شد

شرکت "فراپیشتاز هونام" تولیدکننده آمیزه‎های نانوکامپوزیتی لاستیکی مقاوم به سایش، رتبه سوم شرکت‎های صنعتی برگزیده را در دوازدهمین جشنواره برترین شرکت‎های فناوری نانو کسب نمود.
فستیوال تقدیر از برترین‎های نانویی در سال 96، متفاوت از دیگر جشنواره‎ها در سال‎های قبل برگزار شد. در دوازدهمین جشنواره برترین شرکت‎های فناوری نانو، از سه شرکت صنعتی برگزیده نیز که به حوزه فناوری نانو ورود پیدا کرده و با رسوخ این فناوری در تولید محصولاتشان، موفق به درآمد حاصل از فروش بیش از 5 میلیارد تومان در سال 95 شده‎اند، تقدیر به عمل آمد.
"شرکت فراپیشتاز هونام" یک شرکت صنعتی تولیدکننده آمیزه‎های نانوکامپوزیتی لاستیکی مقاوم به سایش است که در این جشنواره رتبه سوم را در بین شرکت‎های صنعتی برگزیده کسب نمود.
"شرکت فراپیشتاز هونام" با برند تجاری "فراراب" از سال 1382، با هدف تولید انواع قطعات لاستیکی تاسیس گردید و در گذر زمان و طی فعالیت‎های تکمیلی و افزایش ماشین آلات و دانش تخصصی خود در صنعت لاستیک، اقدام به جذب بازارهای بزرگ داخلی و برون مرزی در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، خودروسازی، نیروگاهی و دیگر صنایع نموده است.
این شرکت در سال‎های اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات خود توانسته حجم عظیمی از تولیداتش را به کشور ترکیه صادر نماید و کلیه استانداردها و تاییدیه‎های مرتبط برای تجارت در یک بازار اروپایی را اخذ نماید. محصولات فراراب بر پایه انواع الاستومرهای طبیعی و مصنوعی و با خاصیت‎های فیزیکی و مکانیکی متفاوت تولید می‎گردد. با رسوخ فناوری نانو، این شرکت موفق به تولید آمیزه‎های نانوکامپوزیتی لاستیکی مقاوم به سایش نیز شده است.
سرکار خانم "مهندس مریم زهیر امامی" به نمایندگی از شرکت فراپیشتاز هونام در این جشنواره حضور یافت و جایزه رتبه سومی خود را در حضور مدعوین این جشنواره دریافت نمود.
دکتر "سعید سرکار" دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در سخنان خود در این جشنواره بیان داشت: "فناوری نانو در همه عرصه‎ها و صنایع می‎تواند به کار گرفته شود. ما صنعت یا کالایی را نمی‎توانیم متصور شویم که فناوری نانو نتواند در آن تاثیرگذار باشد و کیفیت آن را ارتقا دهد. بنابراین فناوری نانو به عنوان یک فناوری کلیدی می‎تواند تاثیر شگرفی در هر صنعتی داشته باشد." ایشان همچنین اظهار داشت: "در حال حاضر یکی از اصلی‎ترین نقاط تمرکز ستاد فناوری نانو، رسوخ این فناوری در صنایع بزرگ موجود است. پیام ما به صاحبان صنایع موجود این است که اگر در بکارگیری این فناوری در صنعت خود توجه نداشته باشند، در آینده نزدیک بازارها و رقابت‎پذیری خود را از دست خواهند داد."

filereader.php?p1=main_10a7cdd970fe135cf


منبع مطلب www.nanocomposite.ir
همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.