دومین کنفرانس ملی مهندسی انرژی و نانو فناوری ایران

دومین کنفرانس ملی مهندسی انرژی و نانو فناوری ایران اسفند ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌گردد. این کنفرانس با تمرکز بر رویکرد های نوین مهندسی انرژی و نانو فناوری در نظر دارد بستری مناسب جهت هم اندیشی و تبادل اطلاعات و تجارب علمی و اجرایی فعالان این حوزه در راستای پیشبرد اهداف توسعه محورانه ی سرزمین مان ایران ایجاد نماید.
ارتباط گسترده بخش انرژی با تحولات مختلف فنی، علمی، اقتصادی و اجتماعی کشورها  ایجاب می‌کند تا طراحی، توسعه و بهره‌برداری از سیستم‌های انرژی به صورت بهینه صورت پذیرد ماهیت فرارشته‌ای علوم و فناوری نانو به عنوان توانمندی تولید مواد، ابزارها و سیستمهای جدید با قابلیت بالا، موجب تعریف کاربردهای بسیاری زیادی در عرصه‌های مختلف علمی و صنعتی برای  این فناوری  نوین شده است بر همین اساس این  کنفرانس  با  تمرکز بر رویکرد های نوین مهندسی انرژی و نانو فناوری در نظر دارد  بستری  مناسب  جهت  هم اندیشی و تبادل اطلاعات و تجارب علمی و اجرایی فعالان این حوزه در راستای پیشبرد اهداف توسعه محورانه ی سرزمین مان ایران ایجاد نماید. محورهای موضوعی این کنفرانس به شرح زیر است:
فناوری انرژی و نانوفناوری انرژی
فناوری انرژی و سیستم‌های انرژی
انرژی‌های تجدیدپذیر – انرژی‌های نوین
مدیریت انرژی و استانداردهای انرژی
انرژی و محیط زیست
انرژی درسطح بین‌الملل و سیاست‌گذاری جهانی
مهندسی عمران، معماری ،شهرسازی و انرژی
پلیمر،نساجی و انرژی
مهندسی شیمی، مهندسی مواد، مهندسی مکانیک و انرژی
رباتیک، هوش مصنوعی و IT در مهندسی انرژی
پژوهشگران و محققان علاقمند به حضور در این رویداد علمی می‌توانند تا ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ مقالات خود را از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس برای داوری ارسال کنند. نتایج داوری ۱۵ بهمن‌ماه اعلام خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه شود.

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...