معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنعت لوازم خانگی

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور توسعه صنعتی دست یافته های کشور در این حوزه فناوری اقدام به معرفی محصولات و توانمندی های شرکت های دانش بنیان با همکاری انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، نشستی با موضوع معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنعت لوازم خانگی با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان شرکت‌های صنایع لوازم خانگی و شرکت‌های با محصولات نانویی در تاریخ 12 اردیبهشت 96 در محل ستاد برگزار خواهد شد.
معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنعت لوازم خانگی

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور توسعه صنعتی دست یافته های کشور در این حوزه فناوری اقدام به معرفی محصولات و توانمندی های شرکت های دانش بنیان در قالب برنامه های مختلف اعم از حضور در نمایشگاه های صنعتی مرتبط، برگزاری نشست های تخصصی با صاحبین صنایع، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی و ... می نماید. در همین راستا با همکاری انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، نشستی با موضوع معرفی کاربردهای فناوری نانو در صنعت لوازم خانگی با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان شرکت‌های صنایع لوازم خانگی و شرکت‌های با محصولات نانویی در تاریخ 12 اردیبهشت 96 در محل ستاد برگزار خواهد شد. از برنامه های این نشست میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ارائه برنامه های حمایتی ستاد و معرفی فن‌آوری‌های نانویی توسعه یافته و قابل استفاده در این صنعت

  • سخنرانی دکتر حبیب ا... انصاری (دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران) در خصوص استفاده از ‌فن‌آوری نانو در صنعت

  • ارائه فن‌آوری: پوشش های سخت نانویی (افزایش عمر قالب‌های صنعتی)

  • ارائه فن‌آوری: کاربرد پلاسما در صنعت لوازم خانگی(بهبود کیفیت چسبندگی، درزگیری، ضد آب کردن بردهای الکترونیکی)

  • ارائه فن‌آوری: مستربچ نانویی مقاوم به ضربه

  • ارائه فناوری: گرانول آنتی باکتریال

  • بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات نانویی توسعه یافته

شرکت کنندگان این نشست مدیران صنایع لوازم خانگی و اعضای انجمن لوازم خانگی ایران و کارشناسان کارگروه صنعت و بازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به همراه برخی از فناوران دارای محصولات نانویی قابل استفاده در این صنایع می‌باشند.

منبع مطلب