رونمایی از شکم بند بارداری ضد امواج در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

با همکاری شرکت های نانونساجی ماد و تن سان طب هگمتانه شکم بند بارداری ضد امواج الکترومغناطیس برای اولین بار در کشور تولید و در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث رونمایی شد.
امروزه در عصر پیشرفت فناوری، کاربرد و به کارگیری امواج رادیویی در حال گسترش روز افزون است. زارشهای گوناگونی در مورد رابطه این امواج با مشکلات جدی سلامت از جمله سرطان، سقط جنین، خستگی، حالت تهوع و … منتشر شده است. در این میان اثرات مخرب این امواج بر جنین انسان موجب بروز مشکلات شدید ژنتیکی و اختلالات دیگر خواهد شد.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

در همین راستا و برای نخستین بار در کشور ، شکم بند بارداری ضد امواج الکترومغناطیس بر پایه فناوری نانو تولید و در بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث رونمایی شده است. این محصول که دارای تائیدیه از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و آزمایشگاه آنتن دانشگاه علم و صنعت ایران است در بازه فرکانس ۹۶۰ مگاهرتز تا ۱۳ گیگاهرتز محافظت ایجاد می کند و قادر خواهد بود جنین را در برابر بسیاری از فرکانس های موجود محیطی همچون تلفن همراه، Wi-Fi، ماهواره و … حفاظت کند. اطلاعات تکمیلی این محصول که هم اکنون با قیمتی معادل یک سوم نمونه خارجی روانه بازار شده است از طریق کانال تلگرام شرکت تن سان طب هگمتانه به نشانی tancomedical قابل دسترس می باشد.
منبع مطلب