نشست معرفی سامانه تولید کنسانتره پروتئین های آب پنیر

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور توسعه صنعتی دست آوردهای کشور در این حوزه، اقدام به معرفی محصولات و توانمندی های شرکت های دانش بنیان در قالب برنامه های مختلف اعم از حضور در نمایشگاه های صنعتی مرتبط، برگزاری نشست های تخصصی با مدیران صنایع، برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی و ... می نماید. در همین راستا، نشستی با موضوع معرفی سامانه تولید کنسانتره پروتئین های آب پنیر با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان شرکت‌های تولیدکننده پنیر و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در تاریخ 7مرداد ماه 1396 در محل این ستاد برگزار خواهد شد.
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور توسعه صنعتی دست آوردهای کشور در این حوزه، اقدام به معرفی محصولات و توانمندی های شرکت های دانش بنیان در قالب برنامه های مختلف اعم از حضور در نمایشگاه های صنعتی مرتبط، برگزاری نشست های تخصصی با مدیران صنایع، برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی و ... می نماید.
در همین راستا، نشستی با موضوع معرفی سامانه تولید کنسانتره پروتئین های آب پنیر با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان شرکت‌های تولیدکننده پنیر و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در تاریخ 7مرداد ماه 1396 در محل این ستاد برگزار خواهد شد.
استفاده از سامانه تولید کنسانتره پروتئین های آب پنیر در صنایع لبنی به منظور تصفیه و جداسازی اجزای آب پنیر هم از لحاظ حفاظت محیط زیست و هم دست‌یابی به پروتئین های با ارزش آن امری ضروری است. بکارگیری فناوری غشایی در این سامانه به دلیل مزایایی نظیر کیفیت بالای پروتئین حاصل، زمان تولید کم و مشکلات زیست محیطی کمتر، نسبت به روش های دیگر جداسازی مد نظر قرار گرفته است.

filereader.php?p1=main_5516adb142fcb18a0

امنیت غذایی

فراخوان؛ مشارکت در توسعه امنیت غذایی

چند سالی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال تحقق برنامه‌های مرتبط با بالا بردن امنیت غذا در کشور است. این مهم بارها از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری هم مورد تاکید قرار گرفته است. همین موضوع هم ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علم...