"پارسا پلیمر شریف" در جشنواره برترین‎ها رتبه اول را کسب نمود

شرکت "پارسا پلیمر شریف" رتبه نخست شرکت‎های فناور برتر را در دوازدهمین جشنواره برترین شرکت‎های فناوری نانو کسب نمود.
دوازدهمین جشنواره برترین شرکت‎های فناوری نانو، در 15 مهرماه سال جاری و در حاشیه دهمین جشنواره فناوری نانو برگزار گردید. در این جشنواره از شرکت‎های برتر نانویی، در سه بخش مجزا تقدیر به عمل آمد.
برگزیدگان شرکت‎های فناور برتر، از بین نامزدهایی انتخاب شدند که موفق به فروش حداقل 500 میلیون تومان محصولات نانویی، در سال 95 شده باشند. شرکت‎های فناور، اصولا شرکت‎های دانش‎بنیانی هستند که براساس فناوری نانو تاسیس شده‎اند. "پارسا پلیمر شریف"، رتبه نخست برترین‎ها را در بین شرکت‎های فناور برتر کسب کرد.
مهندس "سعید زکایی" مدیر عامل پارسا پلیمر شریف، کارشناس ارشد مهندسی مواد دانشگاه صنعتی شریف است. او این شرکت را در سال 1386 و بر پایه‎ی تحقیقات گسترده علمی دانشگاهی تاسیس کرد. اکنون که حدود ده سال از زمان بنیان‎گذاری این شرکت می‎گذرد، پارسا پلیمر شریف موفق به اخذ رتبه نخست برترین شرکت‎های فناور در دوازدهمین جشنواره برترین‎ها شده است.
پارسا پلیمر شریف در زمینه تولید نانوکامپوزیت‎های پلیمری پیشرفته و دوستدار محیط زیست فعالیت می‎کند. ساخت انواع آلیاژها و کامپوزیت‎های پلیمری و به طور تخصصی ترکیبات پلی اولفینی اصلاح شده با پرکننده‎های معدنی، الیاف و ذرات نانومتری، گستره‎ای از فعالیت‏های تولیدی پارسا پلیمر شریف است. همچنین متخصصین کارآمد این شرکت توجه ویژه‎ای به مسائل زیست‎محیطی داشته و موفق به توسعه روش‎های علمی بازیافت مواد پلیمری گشته‎اند.
دکتر "سعید سرکار" دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در بیانات خود اشاره کرد: " براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، اولویت درجه اول کشور فرامین اقتصاد مقاومتی است. از طرفی، اقتصاد دانش‎بنیان رکن رکین اقتصاد مقاومتی است. این اقتصاد مبتنی بر کالاهای دانش‎بنیان است و از دل صنایع دانش‎بنیان بیرون می‎آید."
در این مراسم که با حضور "محمد مهدی زاهدی" رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، "مهدی الیاسی" معاون سیاست‎گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی، "سید محمود نوابی" معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، "حجت الاسلام احمد مازنی" برگزار شد، از منتخبین تقدیر به عمل آمد.

filereader.php?p1=main_10a7cdd970fe135cf



منبع مطلب www.nanocomposite.ir
همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.