چینی‌ها برای محصولات ایرانی تأییدیه کیفیت صادر می‌کنند

شرکت چینی MPM، تولیدکننده تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، برای جدیدترین محصول شرکت "رنگین نانو نهال نوین" گواهی کیفیت صادر کرده است.

شرکت بین‌المللی MPM (MAPLE POWDER MACHINES)، تولیدکننده تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، پس از بررسی و تست "محلول نانو فناوری راست کانورتر (مبدل زنگ‎آهن)" جهت تأیید خواص این محصول، گواهی کیفیت برای آن صادر کرد.

محلول "راست کانورتر (مبدل زنگ‎آهن)" جدیدترین محصول شرکت دانش‌بنیان "رنگین نانو نهال نوین" است که برای پوشش‎دهی سطوح زنگ‌زده‌ی آهنی طراحی و استفاده می‌شود. استفاده از این پوشش احتیاج به زیرسازی، تمیزکاری، سنباده‎کاری و غیره روی سطوح زنگ‌زده ندارد و فقط کافی است این پوشش مایع، روی سطح زنگ‌زده با قلم‌مو یا اسپری اجرا شود.

شرکت چینی MPM پس از انجام تست‎های اختصاصی و بررسی خواص مختلف این نوع پوشش، گواهی تأییدیه‌ای در تاریخ ١٦ می ٢٠١٨ (٢٦ اردیبهشت ٩٧) صادر نموده است. این محصول جدیدترین اختراع دکتر مهدی رحمانی مدیرعامل شرکت "رنگین نانو نهال نوین" است که برای رفع مشکلات ناشی از زنگ‎زدن سطوح آهنی در مناطق مرطوب شمال و جنوب کشور طراحی و ساخته شده است.

شرکت MPM پنج فاکتور را برای ارزیابی این محصول نانویی ایرانی در نظر گرفته است: پوشش سطح، مقاومت به خوردگی، چسبندگی، خواص فیزیکی و خواص شیمیایی، فاکتورهایی بودند که در ارزیابی "راست کانورتر (مبدل زنگ‎آهن)" مورد بررسی واقع شدند.

"رنگین نانو نهال نوین" مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه رودهن، از ابتدای سال ٩٧ به‌طور تخصصی و متمرکز در زمینه‎ی پوشش‌ها و محصولات نانو فناوری فعالیت می‌کند. پیش‌ازاین نیز این شرکت نانویی، سبقه فعالیت در زمینه تولید رنگ‌های پودری الکترواستاتیک را داشته و تاکنون موفقیت‌های زیادی در حوزه صادرات محصولات نانویی کسب کرده است.

در حال حاضر محصولات این شرکت در نمایشگاه نانوتکنولوژی شانگهای و نمایشگاه صنایع پیشرفته شانگهای 2018 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

تأییدیه کتبی شرکت MPM برای "رنگین نانو نهال نوین" می‎تواند زمینه فروش و صادرات محصولات این شرکت را به سایر شرکت‌های چینی فراهم کند. چراکه دریافت تأییدیه‌ها و گواهی‎نامه‎های بین‎المللی برای محصولات نانویی، نویدبخش حضور گسترده صنعتگران ایرانی در بازارهای بین‎المللی است.

filereader.php?p1=main_03b264c5954036666

filereader.php?p1=main_415585bd389b69659

منبع مطلب
همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.