جهان خود را زیباتر کنید؛ نانوپوشش‎های تزئینی

دستگاه ساخت شرکت HCVAC قادر به تولید نانوپوشش‎هایی تزئینی در رنگ‎های متنوع و باکیفیت است. همین عوامل موجب پیشرفت در سطح گشترده بین‎المللی و صادرات به کشورهای اروپایی و آمریکایی شده است.

سیستم پوشش‎دهی محافظ PVD برای ورقه‎های فولادزنگ نزن طراحی شده است تا پوششی تزئینی با تکنیک یون‎سازی تهیه شود. لایه یون‎سازی دارای بافت واقعی فلزی‎ست که با پوشش شیمیایی بسیار متفاوت است. مزیت بارز این پوشش بی‎ضرر و غیرسمی بودن آن برای طبیعت است.  دستگاه پوشش‎دهی ساخته شده توسط شرکت چینی ‎HCVAC، دارای ویژگی‎هایی نظیر نرخ رسوب سریع، نرخ یونیزاسیون بالا، انرژی یون بزرگ، عملیات آسان، هزینه کم و ظرفیت تولید بالا می‎باشد. از این دستگاه می‎توان برای پوشش‎دهی فیلم‎های فلزی، نیترید تیتانیوم، کاربید تیتانیوم و نیترید زیرکونیوم، نیترید کروم و تیتانیوم، نیکل، کروم، مس و دیگر ترکیبات، فیلم‎های چند لایه فوق‎سخت، فیلم‎های تیتانیوم دوپ شده با نیتروژن و فیلم‎های آلیاژی و نیز در یک زمان کوتاه برای تکمیل تمام فرآیند ماشین‎کاری استفاده کرد. همین امر آن را به یک دستگاه پوشش‎دهی چندمنظوره بسیار کارآمد تبدیل می‎کند.

این دستگاه قادر است سه ورق با ابعاد 1500*4000 میلی‎متر را به‎طور همزمان پوشش دهد. رنگ‎هایی که این دستگاه قادر به انجام آن‎هاست طلایی، نقره‎ای، سیاه و سفید، قرمزطلایی، قهوه‎ای، هفت‎رنگ، آبی و دیگر رنگ‎های دکوراتیو دیگر است. این پوشش‎ها برای استفاده‎های گسترده  فلزات در مبلمان، چراغ، سخت افزار، قطعات خودرو و هواپیما و دیگر به‎کار می‎رود.

 

filereader.php?p1=main_cfcd208495d565ef6

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

filereader.php?p1=main_eccbc87e4b5ce2fe2

 

منبع مطلب
 شیرآلات با پوشش نانوساختار تزئینی

نانومحصول ایرانی؛ شیرآلات با پوشش نانوساختار تزئینی

شرکت شیرآلات البرز روز با پوشش نانوساختار تزئینی به روش PVD موفق به تولید شیرآلات ساختمانی شده است. این محصول نسبت به شیرآلات رایج، مقاومت به خوردگی و سختی بالایی دارد.