خذ نهایی مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام توسط ششمین کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو در صنعت برق

اخذ نهایی مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام توسط ششمین کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو در صنعت برق انجام شد.

در راستای ارج نهادن به تولیدات علمی شرکت کنندگان در ششمین کنفرانس ملی توسعه فناوری نانو در صنعت برق، و از آن جایی که ثبت کنفرانس‎های علمی در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام، از دیدگاه پژوهشگران، دانشگاهیان و محققان از جهت درجه ارزیابی علمی حایز اهمیت خاصی است، اخذ نهایی مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، در دستور کار این همایش قرار گرفت و خوشبختانه مجوز مذکور با موفقیت اخذ گردید. از جمله اهداف پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، نظارت بر انتشارات علمی، جهت دهی به پژوهش‎های علمی، رتبه بندی مجلات و سایر تولیدات علمی، نمایه سازی آثار علمی، پیش بینی امکان ثبت اختراع و ... بر اساس مبانی و ارزش‎های اسلامی و با انگیزه حل معضلات اجتماعی جهان اسلام است.

در حال حاضر عبور از فیلتر ISC و اخذ مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به عنوان یک برگ برنده در چشم کاربران متقاضی شرکت در همایش‎ها برای انتخاب همایش می‎باشد. بدون شک این روند در کاهش آمار همایش‎های بی اعتبار و جعلی بسیار موثر است و فعالیت را برای همایش‎های معتبر آسان‎تر می‎نماید.

 

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...