تلفیق فناوری‌ها برای تشخیص آنفولانزا

شرکت Ellume موفق به ارائه روشی جدید برای تشخیص بیماری آنفولانزا شده‌است. این شرکت استرالیایی در حال توسعه یک سیستم تشخیص کارآمد با استفاده از نانوذرات نقطه کوانتومی منحصربفرد است. این فناوری، اپتیک، الکترونیک، بیولوژی و نرم‌افزار را ترکیب می‌کند تا به محصولاتی با عملکرد بالا دست یابد.

Ellume یک شرکت تشخیص دیجیتال استرالیایی است که محصولات مرتبط به متخصصان سلامتی و مصرف‌کنندگان را با عملکرد بالا تولید، توسعه و تجاری‌سازی می‌کند. این شرکت بر روی تشخیص بیماری‌های شایع که بر جمعیت جهانی تأثیر می‌گذارد تمرکز دارد. محصولات این شرکت با محصولات تشخیصی متعارف از نظر عملکرد، اتصال دیجیتالی، قابلیت اجرایی و سادگی متفاوت است. Ellume فناوری تشخیص جدیدی را توسط نانوذرات نقطه کوانتومی منحصربفرد، ایجاد کرده‌است که اپتیک، الکترونیک، بیولوژی و نرم‌افزار را به صورت یک پلت‌فرم دیجیتالی بصری و با عملکرد بالا تلفیق می‌کند.

این محصول حاصل یک مشارکت جهانی برای سلامت مصرف‌کنندگان با شرکت GlaxoSmithKline، یک مشارکت جهانی با QIAGEN در زمینه بیماری سل نهفته و طیف وسیعی از محصولات تخصصی تحت نام تجاری "ellume·lab" می‌باشد که قرار است در سال ۲۰۲۰ در آمریکا راه‌اندازی شود.

 

این شرکت چگونه با بیماری آنفولانزا مبارزه می‌کند؟

در پایان سال ۲۰۱۸، Ellume یک همکاری استراتژیک با واحد مراقبت‌های بهداشتی مصرف‌کننده شرکت GSK (یکی از شرکت‌های فرابورس پیشرو در زمینه مراقبت‌های بهداشتی در جهان) ایجاد کرد تا پیشرفت آزمایش خانگی آنفلولانزا و نیز محصولات دیگر را بررسی کند. این شرکت بر روی توسعه محصولات نوآورانه متمرکز است که مراقبت‌های بهداشتی مؤثر و کارآمد را برای بیماری‌های شایع و طاقت‌فرسا فراهم می‌کند که در آن، تشخیص دقیق اولیه می‌تواند به طور قابل‌توجهی پیامدهای بیماری را بهبود بخشد. محصولات Ellume با عملکرد فنی، سادگی در استفاده، زمان کوتاه برای حصول نتیجه و اتصال سریع متمایز می‌شوند.

دکتر Sean Parsons، مؤسس و مدیر عامل شرکت Ellume، در مورد همکاری استراتژیک اظهار داشت: "در Ellume، ما به ایجاد محصولات جدید براساس دانش و فناوری در کلاس جهانی افتخار می‌کنیم، بنابراین خوشحالیم که با پیشگامان جهانی در این عرصه همکاری می‌کنیم تا این دانش عظیم را به مخاطبان جهانی برسانیم که می‌تواند بیش‌ترین تأثیر را بر زندگی مردم داشته باشد."

 

این شرکت چه کسی را برای رشد بیشتر به هیئت مدیره آورده‌است؟

ماه گذشته، Ellume انتصاب David Green به عنوان مدیر ارشد مالی و نماینده شرکت و همچنین Mark Boyle را به عنوان مدیر کسب‌وکار شرکت اعلام کرد. این انتصاب‌ها، مدیریت این شرکت را در آماده‌سازی جهت تجاری سازی آمریکا و عرضه اولیه عمومی در بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX IPO) در اواخر سال جاری تقویت می‌کند.