آغاز به کار فن‌بازار تخصصی نانو در صنعت برق

راه‌اندازی فن بازار نخصصی نانو در صنعت برق توسط مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی

دکتر حسام فلاح آرانی عضو پژوهشی گروه مواد غیرفلزی پژوهشگاه نیرو از راه‌اندازی فن بازار نخصصی نانو در صنعت برق توسط مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. در نشست تخصصی برگزار شده با عنوان "چتر حمایتی پژوهشگاه نیرو در راستای توسعه فناوری نانو در صنعت برق کشور" که با حضور فعالان حوزه فناوری نانو و صنعت برق کشور در تاریخ 29 آبان ماه در پژوهشگاه نیرو در حاشیه "ششمین مجمع اقتصاد فناوری نانو"برگزارشد، لزوم ایجاد فن بازار تخصصی در حوزه نانو در صنعت برق از عناوین مهم مطرح شده بود. فلاح آرانی گفـت: زیر ساخت‌های ایجاد فن بازار تخصصی در حال آماده سازی است و اولین قدم ایجاد و توسعه پرتال فن‌بازار تخصصی کشوری نانو در صنعت برق خواهد بود. در این نشست اهداف ایجاد این فن‌بازار، چشم اندازها ، ماموریت‌ها و برنامه های آن عنوان شد.

در ادامه دکتر فلاح آرانی عنوان کرد: "توسعه بازار فناوری نانو در صنعت برق کشور، طراحی ساز و کارهای تسهیل کننده توسعه فناوری نانو، بستر سازی جهت ورود فناوری و نوآوری به صنعت برق، ایجاد اکوسیستم و فضای رشد مناسب برای اقتصاد دانش بنیان و حمایت از ایده تا رسیدن به پدیده ، را از اهداف مهم ایجاد این فن بازار معرفی کرد" . 

فلاح آرانی برگزاری نشست‌های تخصصی، طراحی و اجرای رویدادهای استارتاپ دمو و ایتاپ، ایجاد شبکه کارگزاران تبادل فناوری، برگزاری تورهای فناوری، پذیرش هیئت های تجاری، ارزش گذاری فناوری و راه اندازی تحلیل بازار دارایی را از مهم‌ترین فعالیت‌های آتی این فن بازار برشمرد.

 

 

 

منبع مطلب