بررسی پوشش‌های ضد خزه و خود ترمیم‌شونده در کنگره دانشگاه امیرکبیر

در هفتمین کنگره بین‌المللی رنگ و پوشش که از 28 آذر ماه جاری برگزار می‌شود، در خصوص انواع پوشش‌ها و جنبه‌های زیست‌محیطی آن بحث و تبادل نظر خواهد شد.
به گزارش ایسنا هفتمین کنگره بین‌المللی رنگ و پوشش (ICCC 2017) از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف ترویج، تبادل و انتشار تجارب و دانش در زمینه‌های نظری و عملی در موضوعاتی چون پوشش‌های سطح، رنگ‌زاها، فناوری رنگرزی، فیزیک رنگ، غشاهای پلیمری، نانو مواد و فناوری نانو و جنبه‌های زیست محیطی صنایع مرتبط برگزار می‌شود.
 از میان 275 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این کنگره، تعداد 190 مقاله داوری شد که 39 مقاله برای ارائه شفاهی و 151 مقاله برای ارائه پوستر انتخاب شدند.

در این کنگره در خصوص موضوعاتی چون پوشش‌های سطح، پوشش‌های آلی، پوشش‌های معدنی، آماده‌سازی سطح، پوشش‌های هوشمند، پوشش‌های ضدخزه، پوشش‌های خودترمیم شونده، پوشش‌های تأخیرانداز آتش، خوردگی، چسبندگی و شیمی سطح، رزین‌ها، بیندرها و مواد افزودنی، رئولوژی در رنگ و پوشش، مواد رنگ‌زا، کاربردهای زیستی مواد رنگزای مورد استفاده در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی، فناوری رنگرزی، فیزیک رنگ و جنبه‌های زیست محیطی صنایع مرتبط بحث و تبادل نظر می‌شود.
این کنگره از 28 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز می‌شود و تا روز 30 آذرماه ادامه دارد.

تعدادی از مقالات برگزیده پس از گذراندن مراحل داوری به صورت مقاله کامل به زبان انگلیسی در مجله Progress in Color Colorants and Coatings و تعدادی نیز پس از گذراندن مراحل داوری به صورت مقاله کامل به زبان فارسی در مجله علوم و مهندسی خوردگی چاپ خواهند شد.
دکتر جمیل بغداچی از آمریکا، دکتر ناصر کنعانی و دکتر توماس بروک از آلمان، دکتر صادق پرویزی از انگلستان و دکتر گلاره مؤمن از کانادا در این کنگره سخنرانی خواهند کرد.

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

منبع مطلب
همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.