برگزاری دوره آشنایی با تامین مالی پروژه‌های تبادل فناوری

دوره "آشنایی با تامین مالی پروژه‌های تبادل فناوری" به همت شبکه تبادل فناوری نانو روز پنج‌شنبه 25/05/1397 از ساعت 8 لغایت 16 در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار گردید.

به منظور آشنایی بیشتر کارگزاران رسوخ فناوری با روش‌ها و منابع تامین مالی پروژه‌های فناوری‌محور، شبکه تبادل فناوری نانو دوره "آشنایی با تامین مالی  پروژه‌های تبادل فناوری" را برگزار نمود.

هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی  آشنایی کارگزاران با انواع تسهیلات مالی و چگونگی بهره گیری از هر کدام جهت پیشبرد موفق پروژه‌های دانش‌بنیان به ویژه  به منظور آشنایی بیشتر کارگزاران رسوخ فناوری با روش‌ها و منابع تامین مالی پروژه‌های فناوری‌محور است.

مدرس دوره ابتدا مروری بر مباحث مهم ارزیابی مالی طرح‌های اقتصادی نمودند و شاخص‌های کلیدی که برای جذب یک سرمایه‌گذار مهم و تعیین‌کننده است برشمردند. سپس به بیان انواع روش‌های تامین مالی پرداختند و در پایان انواع تسهیلات موجود برای شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان را ذکر نمودند.

 

مدرس دوره:


جناب آقای مهرداد امانی‌اقدم

  • کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی
  • مدیرعامل صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری
  • مدیر پیشین واحد توسعه بازار صندوق نوآوری و شکوفایی


سرفصل‌های دوره:

·        مهندسی مالی
آشنایی با انواع تسهیلات موجود در بازار (خصوصیات مالی انواع تسهیلات)....

 

filereader.php?p1=main_10a7cdd970fe135cf

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...