حضور کارگزاران شبکه تبادل فناوری نانو در میان منتخبین وزارت صمت

شرکت آسیا هایتک از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به‎عنوان مرکز پژوهش‌های صنعتی و معدنی برتر ایران در سال ۱۳۹۷ انتخاب گردید.

در هفتمین دوره‌ی ارزیابی مراکز پژوهش‎های صنعتی و معدنی کشور، شرکت فناوری‎های پیشرفته آسیا (آسیا هایتک) توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت (وزارت صمت) به‎عنوان رتبه برتر انتخاب شد. از این‎رو در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش، روز دوشنبه 26 آذر 1397 در وزارت صمت از این شرکت و سایر مراکز برتر تجلیل به عمل آمد.

این شرکت دارای پروانه تاسیس مرکز پژوهش‎های صنعتی و معدنی در حوزه "فناوری نانو در صنایع فلزی و معدنی" از سوی وزارت صمت است.

تعداد قراردادهای صنعتی فروش فناوری، فروش خدمات، توسعه بازار و کسب‎وکار محصولات دانش‎بنیان، فروش محصولات و خدمات دانش‏بنیان مبتنی بر تحقیق و توسعه؛ برخی ازشاخص‎های ارزیابی مراکز در این دوره بوده است.

شرکت آسیا هایتک بیش از 10 پروژه موفق در سال‎های 96 و 97 در حوزه توسعه فناوری نانو در صنایع فلزی و معدنی در کارنامه خود دارد.

آسیا هایتک در زمینه توسعه صنعت و بازار فناوری فعالیت می‎کند و در فرایند های  تبادل و انتقال فناوری با شناسایی، ثبت و هدایت فرایند تقاضای فناوری، مدیریت فرایند تبادل فناوری تا مرحله اجرا، بازاریابی و توسعه بازار شرکت‎ های دانش‎ بنیان و رسوخ فناوری در صنایع متوسط و بزرگ این موفقیت را برای خود رقم زده است.

شرکت آسیا هایتک با مدیریت آقای مجتبی فدایی یکی از کارگزاران شبکه تبادل فناوری در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نیز می‎باشد.

 

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...