مراقبت از پوست با ابریشم عنکبوت

Spidey Tek یکی از معتبرترین شرکت‌های جهان در زمینه ابریشم عنکبوت است. مراقبت از پوست GENETICA توسط Spidey Tek ایجاد شده است و اقدام به تولید محصولات مراقبت از پوست بر پایه نانوکره‌های پروتئین ابریشم عنکبوت کرده‌است. این محصولات کاملاً طبیعی و زیست‌تخریب‌پذیر هستند.

طیف جدیدی از محصولات مراقبت از پوست با پروتئین ابریشم عنکبوت کاملاً طبیعی توسعه یافته است. تیم علمی Spidey Tek پس از نزدیک به ۳۰ سال تحقیق و توسعه با هزینه ده‌ها میلیون دلار، در زمینه کاربردهای تجاری الیاف و پروتئین‌های ابریشم طبیعی عنکبوت، تنها گروه در جهان است که قادر به تولید انبوه همه پروتیین‌های ابریشم عنکبوت است، زیرا آن‌ها توسط عنکبوت‌های واقعی ساخته می‌شوند. تمام این تحقیقات، روش‌های استخراج و خالص‌سازی این پروتئین‌ها و همچنین کاربردهای تجاری، در سراسر جهان توسط Spidey Tek ثبت پتنت شده‌اند. مراقبت از پوست GENETICA، تحقق سال‌ها فرمولاسیون، تحقیق و آزمایش علمی است. ۲۵ محصول درمانی در ردیف محصولات مراقبت از پوست GENETICA وجود دارد. هر گروه از محصولات برای هدف قرار دادن نواحی خاصی به منظور بهبود بخشیدن به شرایط پوستی، پاک‌سازی عمیق‌تر، دستیابی به ظاهری جوان‌تر، پاک کردن چین و چروک و مرطوب شدن کلی پوست طراحی شده‌است.

Roberto Velozzi، مدیر عامل شرکت "Spidey Tek"، گفت: "این شگفت‌انگیز است که چگونه پروتئین‌های ابریشم عنکبوت، بسیاری از نقایص کوچک پوست را پر می‌کنند و موجب ظاهری صاف و احساس نرمی و لطافت در پوست می‌شوند. با توجه به این واقعیت که پروتئین‌های ابریشم عنکبوت به میزان ۴۰ درصد بیش از سایر مواد، رطوبت را حفظ می‌کنند، پوست همیشه مرطوب است، که در نتیجه، آن را درخشان و جوان جلوه می‌دهد. "دکتر Randy Lewis، مدیر بخش علمی "Spidey Tek، گفت: " فرآیند ما، پروتئین‌های ابریشم عنکبوتی را به صورت نانوذرات تولید می‌کند. این نانوذرات، طبیعی، زیست‌تخریب‌پذیر و گیاهی هستند. بنابراین این ذرات، برخلاف نانوذرات و میکروذرات بکاررفته در لوازم آرایشی، برای محیط‌زیست بی‌خطر هستند. این ذرات به دلیل اندازه بسیار کوچکشان، می‌توانند بسیار بهتر از کرم‌های صورت دیگر به داخل منافذ، خطوط و ترک‌های پوستی نفوذ کنند. هنگامی که این ذرات در پاک‌کننده‌های صورت استفاده شود، می‌تواند برای از بین بردن چرک و سایر آلودگی‌های پوست استفاده شود."

عنصراصلی در محصولات مراقبت از پوست GENETICA، مانند Spidey Tek، پروتئین‌های ابریشم طبیعی عنکبوت است. به منظور پاک‌سازی عمیق پوست صورت، نانوکره‌های GENETICA، از پروتئین‌های ابریشم عنکبوت کاملاً طبیعی و زیست‌تخریب‌پذیر ساخته می‌شوند و به مراتب نسبت گلوله‌های پلاستیکی بزرگ میکروکره، زیست‌تخریب‌ناپذیر و ساینده، که امروزه در محصولات متداول لایه برداری پوست در بازار مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار برتر هستند. این گلوله‌های پلاستیکی به اقیانوس‌های جهان راه پیدا می‌کنند و به اکوسیستم حساس آسیب می‌رسانند. تولید محصولات با استفاده از این گلوله‌های پلاستیکی در انگلستان ممنوع است و به زودی در سراسر جهان ممنوع خواهد شد. "Spidey Tek به عنوان یک شرکت، نسبت به هر روش ممکن برای حفاظت از محیط‌زیست به خوبی آگاه است و مراقبت از پوست GENETICA به این هدف در تمامی موارد دست می‌یابد.

Spidey Tek، قصد دارد محصولات مراقبت از پوست GENETICA را به صورت یک "برند مستقل" و یا از طریق "برچسب سفید" خط GENETICA به یک شرکت بزرگ و معتبر که در حال حاضر در بازار محصولات مراقبت از پوست قرار دارد، توزیع نماید. Spidey Tek از هر گونه نظر در مورد همکاری با این شرکت استقبال می‌کند.

 

منبع مطلب Spider Silk Skin Care