پوششی که توسط ایرباس در هواپیمای آزمایشی مورد آزمایش قرار گرفته است در حین پرواز و روی زمین، باران را پس زده و مقاومت سایشی سطح را نیز افزایش داده است. این پوشش در طول عمر یک پنجره تنها یک بار اعمال میشود در حالیکه روشهای موجود بسته به ساعتهای پرواز و شرایط نیاز به تکرار در هر 6 یا 8 ماه دارند.
گوین ویسون (Gavin Wesson) مدیر عامل گروه محصولات ویژه هواپیمایی GKN گفت فناوری جدید آبگریز نمودن سطوح با تقاضای مشتریان ما برای نگداری کمتر و کاهش هزینهها و وزن منطبق است. این فناوری میتواند به طور بالقوه نیاز به شیشه پاک کنهای جلوی کابین خلبان را حذف نماید.