برگزاری رویداد "معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما" در 13 مرداد 1398

مرکز همکاری‌های ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در تاریخ 13 و 14 مرداد ماه ۱۳۹۸ رویداد "معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما" را در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌نمایند.

ایجاد زنجیره ارزش در صنعت هوایی به واسطه تحریک تقاضا یکی از مهم‌ترین رویکردهای توسعه کسب و کار، پیشرفت و تأمین نیازمندی‌های صنعت هوایی کشور است. در این راستا با هدف معرفی و نیازسنجی مراکز مهندسی تعمیرات هواپیمایی، رویدادی با عنوان "معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما" در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. دست اندرکاران برگزاری این رویداد با دعوت از مراکز مهم مهندسی تعمیرات کشور، در صدد شناسایی بیشتر پتانسیل‌های کمک به ساخت قطعات هواپیما در داخل کشور هستند. این رویداد از روز دوشنبه ۱۳ مرداد آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد 1398 ادامه دارد.

معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما، نمایشگاه، برگزاری جلسات B2B و برگزاری کارگاه آشنایی با فرایند دریافت استاندارد هوایی Part 21 از جمله برنامه‌های جنبی این رویداد دو روزه است. این رویداد در روز اول با مراسم افتتاحیه و معرفی رویداد، معرفی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی و سخنرانی مدیران سازمان‌های برگزار کننده و همکار آغاز می‌شود. در ادامه روز اول رویداد Reverse Pitch و ارائه نیازهای فناورانه صنعت تعمیر و نگهداری هواپیما توسط مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما ارائه خواهد شد و در انتهای این روز «کارگاه آشنایی با فرایند دریافت استاندارد هوایی Part 21» برگزار خواهد شد.

در روز دوم، رویداد Reverse Pitch و ارائه نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما ادامه خواهد یافت و در انتهای این روز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد. شایان ذکر است، در حاشیه برگزاری هر دو روز رویداد، نمایشگاه تخصصی این حوزه با حضور مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما و شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی در طبقه همکف برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به حضور در این گردهمایی دو روزه و رویدادهای آن می‌توانند با شماره تلفن‌های ۷۷۲۴۰۵۷۶ و ۰۹۱۲۰۳۹۸۱۶۸ (شرکت کاریز اعتماد مجری برگزاری رویداد) تماس گرفته و یا از طریق لینک EVND.CO/P1MDS نسبت به ثبت نام اقدام کنند. بازدید نمایشگاه برای عموم آزاد است.

 

نانومحصول ایرانی؛ پتوی هواپیما آنتی‌باکتریال

نانومحصول ایرانی؛ پتوی هواپیما آنتی‌باکتریال

شرکت نساجی زرباف امین پتوی هواپیما از جنس پلی‌استراکریلیک آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات تولید و به بازار عرضه کرده است. این پتوها در ایرلاین‌های داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند و علاوه بر آنتی‌باکتریال بودن، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر...