برگزاری رویداد استارت آپی «دریایی شو» با محوریت حمل و نقل دریایی

اولین رویداد استارت آپ ویکند تخصصی «دریایی شو» همزمان با پنجمین نمایشگاه و کنفرانس دریایی و صنایع فراساحل آسیا در شهریور ماه ۱۳۹۸ در مصلای تهران برگزار می‌شود.

علی شهابی مسئول برگزاری و رئیس کمیته‌های علمی و اجرایی رویدادهای "حمل و نقلی شو" اعلام کرد که نخستین استارت آپ ویکند "دریایی شو" با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و همزمان با پنجمین نمایشگاه و کنفرانس دریایی و صنایع فراساحل آسیا در ۳ تا ۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ در مصلای تهران برگزار می‌شود. در این رویداد جمعی از نمایندگان نهادها و سازمان‌های حمل و نقلی از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تعدادی از کارآفرینان حوزه حمل و نقل دریایی و صنایع فراساحل حضور خواهند داشت.

شهابی بیان کرد که این مسابقه که مرتبط با چالش نوآوری در حوزه دریایی است از ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۳ شهریور ماه جاری آغاز و تا پایان روز سه شنبه ۵ شهریور ماه ادامه پیدا می‌کند و شرکت‌کنندگان به‌صورت ملی و از شهرها و دانشگاه‌های مختلف کشور حضور خواهند داشت. وی برگزاری نخستین استارت آپ ویکند "دریایی شو" با نگاه جذب، ترویج و کادرسازی جوانان نخبه و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی در کشور را از جمله برترین برنامه‌ها در سال مزین به شعار «رونق تولید» دانست و گفت که این رویداد با هدف آغاز تحول دیجیتال در بنادر دریایی، هوشمندسازی حمل و نقل دریایی و توسعه اقتصاد دریا برگزار می‌شود.

شهابی خاطرنشان کردکه تاکنون بیش از بیست رویداد استارت آپی موفق در حوزه‌های مختلف صنعت حمل و نقل برگزار شده و بیش از دو هزار نفر شرکت کننده، بیشتر از پنجاه هزار نفر بازدید کننده و تعداد قابل توجهی سرمایه گذار، سیاست‌گذار، تسهیل‌گر و صاحبان کسب و کار در این رویدادها شرکت کرده‌اند که بالاترین جامعه آماری در اکوسیستم استارت آپی و کارآفرینی صنعت حمل و نقل کشور را شامل می‌شود.

همچنین در این رویداد بیش از بیست مربی و بیست داور متخصص در حوزه کسب و کار و فعال در اکوسیستم استارت آپی کشور دور هم جمع شده و با برگزاری کارگاه‌ها و حضور بین تیم‌های شرکت‌کننده، آن‌ها را برای کارآفرینی در حوزه حمل و نقل دریایی و فراساحل آماده می‌کنند.

 

منبع مطلب