عرضه تجاری ایمپلنت نخاعی با فناوری نانوسطح

شرکت نانوویس از عرضه تجاری جدیدترین محصول خود در حوزه ایمپلنت نخاعی خبر داد. این محصول از نانولوله‌های سرامیک زیستی با فناوری نانوسطح ساخته شده‌است.

نانوویس، پس از عرضه موفقیت‌آمیز آلفا، از عرضه تجاری اتصالات بین بدنی (interbodies) FortiCore با نانولوله‌های سرامیک زیستی تقویت‌شده خبر داد. اتصالات بین بدنی FortiCore منحصر به فرد و اختصاصی طراحی شده‌اند و دارای ثبت اختراع در زمینه سطح نانولوله تیتانیوم تقویت‌شده سرامیک زیستی هستند. این نانولوله‌ها به یک داربست تیتانیومی کاملاً بهم پیوسته بسیار متخلخل، با هسته PEEK برای مدول ترجیحی و تجسم پرتو x ساده اعمال می‌شوند.

 

چند مبتکر برجسته از مناطق منتخب در سراسر ایالات متحده، اولین کسانی بودند که در جهان از این فناوری جدید استفاده کردند که در ادامه نظرات آنها می‎خوانید.

  • دکتر Douglas Pahl و دکتر Todd Bonvallet، کلینیک هاگستون، کلمبوس

دکتر Pahl می‌گوید: "فناوری‌های سطح ایمپلنت بسیار پیشرفت کرده‌اند. جراحان هم اکنون می‌توانند با پیشرفته‌ترین فناوری‌های نانو، از منافذ عمیق به‌هم‌پیوسته و تجسم عالی اتصالات بین بدنی استفاده کنند. امروز نسبت به جایگاه فنی در این حوزه در مقایسه با جایی که حتی یک سال پیش بودیم، هیجان‌زده هستم. استفاده از این فناوری‌ها در مجموعه کل ستون فقرات، این امکان را به ما می‌دهد که پس از جراحی‌های فیوژن درمان و تثبیت بهتری برای بیماران ارائه دهیم".

 

  • دکتر John Gorup، مرکز ستون فقرات ایندیانا، لافایت غربی

"داربست FortiCore برای بیماران من در اتصالات کمر و گردن عملکرد خوبی داشته‌است و منطقه بزرگی با تخلخل بسیار زیاد و سطحی تقویت‌شده با نانولوله را برای اتصال به استخوان قبل از زمان رشد ایمپلنت فراهم می‌کند. از آنجاکه هسته PEEK به من اجازه می‌دهد تا فیوژن سنتی را بدون نیاز به استفاده از اسکن‌های گران‌قیمت که بیمار را در معرض اشعه بیشتر قرار می‌دهند، ارزیابی نمایم، قدردانی می‌کنم."

 

  • دکتر Jerome Kolavo، مرکز ارتوپدی پزشکی نورت‌وسترن، شیکاگو

"من به این موضوع که چطور نانوفناوری می‌تواند به بیماران من کمک کند، علاقمند هستم. ترکیب نانوفناوری لبه برش بر روی یک داربست تیتانیوم بسیار متخلخل با تجسم عالی از محفظه پیوند (graft chamber) بهبود قابل‌توجهی را نسبت به پیوندهای PEEK سنتی برای بیماران من نشان می‌دهد. من علاقمند هستم بدانم نانوویس با پیچ‌های پایه نانوسطح و سطح رشد استخوان ضدباکتری چه کاری انجام خواهد داد."

 

  • دکتر Alan McGee، مرکز ارتوپدی نورت‌ایست، فورت‌وین

"این مجموعه نانوفناوری را مدت کوتاهی پس از اختراع مشاهده کردم. من از نحوه عملکرد اتصالات بین بدنی این نانوفناوری برای بیمارانم بسیار خوشحال هستم. اکنون که سطحی برای رشد استخوان طراحی شده‌است، پیش از آن که باکتری باعث شل شدن ایمپلنت و یا عفونت بیماری‌زا شود، باید تحقیقات را برای از بین بردن هر باکتری‌ای که تلاش می‌کند در طول عمل جراحی و التیام زخم در ایمپلنت ساکن شود ادامه دهیم."

 

Matt Hedrick، مدیر عامل شرکت نانوویس گفت: "نانوویس از عرضه موفقیت‌آمیزمیزآ  آلفا خوشحال است. بازخورد این جراحان خلاق و فهمیده، مثبت و دلگرم‌کننده بود و ما را برای عرضه کامل تجاری اتصالات بین بدنی نانولوله تقویت‌شده FortiCore تحریک کرد. ما متعهد به کاهش درد و رنج ناشی از شل شدن ایمپلنت هستیم و قصد داریم فناوری سطح نانولوله خود را در کل مجموعه ایمپلنت‌های نخاع به منظور رفع چالش‌های تثبیت در کاربرد ایمپلنت‌ها اعمال نماییم."

 

نانوویس یک شرکت رشد فناوری محور است. این شرکت متعهد است تا با استفاده از پلت‌فرم‌های نانوفناوری پیشرفته برای دستیابی به نتایج عالی در زمینه رفع عفونت و تثبیت درمان به جراحان و بیمارستان‌ها کمک کند. فناوری‌های تثبیت صنعتی پیشرو آن، بهترین جنبه‌های تثبیت، تجسم و پایداری را برای جراحان و بیمارستان‌ها ارائه می‌دهد. پلت‌فرم‌های فناوری توسعه رفع عفونت نانوویس قول می‌دهد راه‌حل‌های ضدباکتریایی مورد نیاز جراحان و بیمارستان‌ها را ارائه نماید. نانوویس به طور فعال در حال آماده‌سازی جراحان و توزیع کنندگان جدید برای توسعه اتصالات بین بدنی نانولوله تقویت‌شده FortiCore است.