هفتمین کنفرانس توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی

هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور برگزار خواهد شد.

کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور طی شش دوره فعالیت، به عنوان گردهمایی بزرگ اساتید، متخصصان، فناوران و دانشجویان فعال در مراکز تحقیقاتی، دانشگاه­ها، صنایع و شرکت­های دانش بنیان فرصت بسیار مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاوردها و محصولات با محوریت نانوفناوری مورد استفاده در صنعت برق فراهم آورده است. ششمین دوره این کنفرانس در تاریخ 27 آبان الی 29 آبان 1398 همزمان با سی و چهارمین کنفرانس بین المللی برق با حضور گسترده فعالان و صاحبنظران حوزه نانو، برق و انرژی سبب گسترش هرچه بیشتر استفاده از فناوری­ های نوین و به­ ویژه نانوفناوری به عنوان راهکاری ضروری و جدی جهت پیشرفت و اعتلای صنعت برق کشور خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام و ارسال مقالات، نمایشگاه های جانبی و کارگاه های آموزشی و ارائه استارتاپ، خواهشمند است از طریق لینک http://npc.nri.ac.ir/fa/ اقدام فرمایید.

لازم به ذکر است، کارگاه‏ها به صورت وبیناری و در روزهای قبل از کنفرانس برگزار خواهد شد.

 

منبع مطلب