نمایشگاه پلاست اوراسیا از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی میزبانی می‌کند

پاویون ملی ایران در نمایشگاه پلاست اوراسیا 13 تا 16 آذرماه سال جاری با حمایت مرکز تعاملات بین‎المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استانبول ترکیه برگزار می‎شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه اوراسیا پلاست از جمله نمایشگاه‎های خارجی محسوب می‎شود که سالانه مورد استقبال تعداد بسیار زیادی از فعالان صنایع پلاستیک قرار می‎گیرد و یکی از مطرح‎ترین نمایشگاه‎ها در سطح اوراسیا محسوب می‎شود.

این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می‎شود و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت‎ها و برند‎های بین‎المللی است.

دراین نمایشگاه معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، هیدرولیک و پنوماتیک، روش‎های بازیافت و... ارائه می‎شود. این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین‎المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه ارواسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد. 

با توجه به اینکه این نمایشگاه از اهمیت بالایی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت‎های دانش بنیان به بازار جهانی دارد، مرکز تعاملات بین‎المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‎های دانش‎بنیان ایرانی و برپایی پاویون ملی ایران در این نمایشگاه حمایت می‎کنند.

 

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.