معرفی نیازهای فناورانه صنایع در حوزه فناوری نانو

هم‌زمان با دوازدهمین نمایشگاه بین‎المللی فناوری نانو، رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنایع در حوزه فناوری نانو با تمرکز بر صنایع پلیمر، نانوکامپوزیت، رنگ، رزین و نانومواد در تاریخ ۱۹ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد گردید.

رویدادهای معرفی نیازهای فناورانه صنایع به متخصصان، فناوران و شرکت‎های دانش‎بنیان (Reverse Pitch)، بستر مناسبی برای تعامل و همکاری دو طرفه بین صاحبان صنایع و عرضه کنندگان فناوری است.

از این رو شبکه تبادل فناوری نانو در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با همکاری موسسه توسعه فناوری و نوآوری شریف به‎عنوان کارگزار تبادل فناوری، اقدام به برگزاری رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنایع حول محورهای ذیل خواهد کرد:

  • پلیمر و نانوکامپوزیت
  • رنگ و رزین
  • نانومواد

این رویداد در تاریخ ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با دوازدهمین نمایشگاه بین‎المللی فناوری نانو و در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد گردید.

در این رویداد تعدادی از واحدهای صنعتی حضور خواهند یافت. لازم به ذکر است نیازها و چالش‎های واحدهای صنعتی از قبل دریافت، مستندسازی و بررسی گردیده و نیازها و چالش‎های صنایع براساس پتانسیل، حجم بازار و توانایی تجاری‎سازی صنعت متقاضی اولویت‎بندی و طبقه‎بندی شده‎اند.

 در روز برگزاری رویداد، نیازهای فناورانه منتخب توسط صنعتگران متقاضی به صورت حضوری به مخاطبین ارائه و سایر نیازهای فناورانه مطرح شده نیز در قالب پوستر و کتابچه رویداد در اختیار مخاطبین قرار خواهد داده شد.

در این رویداد فناورانی که توانایی و امکان حل مسئله و چالش‎های مطرح شده صنایع را دارند پیشنهاد اولیه خود را در یک فضای رقابتی و در قالب جلسات B2B با صنعتگران مطرح نموده و در صورت توافق اولیه، در گام بعدی نسبت به ارائه پروپوزال و امضای تفاهم‎نامه مشترک اقدام می‎نمایند. به این ترتیب پس از پایان روز رویداد، کارگزار تبادل فناوری اقدام به رایزنی، پیگیری و تسهیل روند حل مسائل و تبادل فناوری می‎نماید. همچنین تفاهم‎نامه و قراردادهای همکاری فناورانه که طی این رویداد بین بین صاحبان صنایع و عرضه کنندگان فناوری منعقد گردد، تحت حمایت ویژه ستاد نانو قرار خواهد گرفت.

علاقه‎مندان به حضور و فناورانی که تمایل به مذاکره با متقاضیان فناوری را دارند می‎بایست حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۷/۱۵ نسبت به ثبت‎نام از طریق سامانه ایوند اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۳۴۱ (دبیرخانه رویداد) تماس حاصل فرمایید.

 

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...