اولین نشست تخصصی نانوفناوری در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری

شبکه تبادل فناوری نانو در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو، اولین نشست تخصصی- مدیریتی با موضوع «ارائه ظرفیت‌ها و فرصت‌های استفاده از فناوری نانو در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری» را در روز شنبه ۲۰ مهر ماه ۹۸ برگزار می‎نماید.

شبکه تبادل فناوری نانو با حضور مدیران و صاحب‎نظران ۹ تشکل فعال در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری قصد دارد اولین نشست تخصصی با موضوع «ارائه ظرفیت‌ها و فرصت‌های استفاده از فناوری نانو در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری» را برگزار نماید. تاکنون چنین نشستی در حوزه به کارگیری فناوری ‌نانو در صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروی برگزار نشده است.

معرفی ظرفیت‌های فناوری نانو و ایجاد تعامل بیشتر و بهتر با تشکل های فعال در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری از اهداف این نشست به شمار می‎رود. این نشست کاملا تخصصی و در در سطح مدیریتی خواهد بود لذا ورود برای عموم ازاد نیست.

در این نشست فعالیت‎ها و دستاوردهای فناوری نانو در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری ارائه خواهد شد و مدیران و صاحب‎نظران این حوزه به بحث و هم اندیشی می‎پردازند.

این نشست با حضور دکتر سرکار، دکتر نجیمی و دکتر اشراقی از گروه صنایع غذایی و کشاورزی، روز شنبه ۲۰ مهر ماه ۹۸ در سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.

 

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...