برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقماری - وبیناری هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق

زمان برگزاری کارگاه‌های آموزشی وبیناری هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق اعلام شد.

هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور برگزار خواهد شد. آخرین فرصت ارسال مقالات ۷ مهر و آخرین مهلت برای ثبت‌نام ۷ آبان‌ماه ۹۸ است.

کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور طی شش دوره فعالیت، به عنوان گردهمایی بزرگ اساتید، متخصصان، فناوران و دانشجویان فعال در مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت بسیار مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاوردها و محصولات با محوریت نانوفناوری مورد استفاده در صنعت برق فراهم آورده است. ششمین دوره این کنفرانس در تاریخ ۲۷ آبان الی ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۸ همزمان با سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی برق با حضور گسترده فعالان و صاحب‌نظران حوزه نانو، برق و انرژی سبب گسترش هرچه بیشتر استفاده از فناوری‌های نوین و به ویژه نانوفناوری به عنوان راهکاری ضروری و جدی جهت پیشرفت و اعتلای صنعت برق کشور خواهد شد.

زمان برگزاری کارگاه‌های اقماری حاشیه این کنفرانس که به صورت وبیناری و در روزهای قبل از کنفرانس برگزار خواهد شد به صورت جدول پیوست اعلام شده است.

 

زمان برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقماری - وبیناری هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...