برگزاری نشست تخصصی فناوری نانو و نقش آن در رفع چالش‌های ذخیره انرژی

مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق نشست تخصصی فناوری نانو و نقش آن در رفع چالش‌های ذخیره انرژی را برگزار می‌نماید.
نشست تخصصی فناوری نانو

هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور برگزار خواهد شد.

یکی از برنامه‌های اصلی این کنفرانس که همزمان با سی و چهارمین کنفرانس بین المللی برق با حضور گسترده فعالان و صاحبنظران حوزه نانو، برق و انرژی در تاریخ 27 الی 29 آبان برگزار می‌شود، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه‌های مرتبط است.

نشست تخصصی فناوری نانو و نقش آن در رفع چالش‌های ذخیره انرژی در سومین روز برگزاری این کنفرانس، چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 10 الی 12:30 برگزار خواهد شد.

این نشست با محوریت فناوری نانو و نقش آن در رفع چالش‌های ذخیره انرژی و موضوعاتی نظیر انواع سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی برای کاربرد در صنعت برق و انرژی، فرصت‌ها و چالش‌های کوتاه مدت ذخیره‌سازی انرژی توسط باتری‌های سرب-اسیدی در صنعت برق ایران، گلوگاه‌های توسعه فناوری‌های ذخیره‌سازی انرژی در ایران، فناوری نانو و نقش آن در بهبود عملکرد باتری‌ها، الکترودهای ابرخازن بر پایه گرافن، مواد نانوساختار مورد استفاده در ذخیره‌سازی هیدروژن، ذخیره‌سازهای مبتنی بر فناوری ابررسانا (SMES)

 و نقش نانو در آن، صرفه‌جویی و بازیافت انرژی در آسانسور،

 گامی به سوی حرکت سبز خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست ها با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل فرمایند.

منبع مطلب