عرضه جدیدترین محصولات فِرست ‎گرافن

شرکت فرست‎ گرافن جدیدترین فرمولاسیون پودرهای گرافنی خود را عرضه می‎کند.
عرضه جدیدترین محصولات فِرست ‎گرافن

شرکت فرست‎ گرافن (First Graphene)، تولیدکننده پیشرو محصولات گرافن پیشرفته، جدیدترین فرمولاسیون پودرهای گرافنی پیورگراف (PureGRAPH) خود را عرضه می‎کند. در حال حاضر این محصول در مقیاس تولید انبوه در اندازه‌های پلاکت عرضی استاندارد ۲۰، ۱۰ و ۵ میکرومتری در دسترس است. این مواد برای استفاده در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی ایده‌آل هستند و می‌توانند به طور چشمگیری وزن را کاهش داده و استحکام، رسانایی حرارتی و الکتریکی را افزایش دهند.

پیورگراف با کیفیت بالای خود، بدون انباشته شدن و با نانوپلاکت‎های گرافن با اندازه‎ یکنواخت شناخته می‌شود؛ این مواد دارای نقص بسیار کم و عاری از آلاینده‌های فلزی هستند. در عمل، این بدان معناست که کار با این مواد و استفاده از آن آسان است؛ برای مثال، این مواد در ترموست‎‎های پلی‎اورتان و متداول‎ترین مواد کامپوزیتی بطور یکنواخت و مستمر پراکنده می‎شود.

 

چکمه‌های ایمنی تقویت‎ شده با گرافن

این شرکت گزارش می‌دهد در صورتی که تنها مقادیر کمی از گرافن (به طور معمول کم‌تر از ۱ درصد حجمی) به این مواد اضافه شود می‎تواند استحکام آنها را تا بیش از 30 درصد افزایش دهد، و باعث می‏‎شود وزن آنها توسط یک عامل مشابه کاهش یابد. همچنین می‌توان از گرافن برای افزایش رسانایی حرارتی پلیمرها و کامپوزیت‎ها استفاده نمود.

فرست گرافن در حال بررسی بازارهای با حجم بالا برای محصولات پیورگراف است. این شرکت با استیل بلو (Steel Blue)، تولیدکننده عمده چکمه‎های کار، برای تولید چکمه‎های ایمنی تقویت ‎شده با گرافن همکاری می‎کند. آزمایش‎های نمونه اولیه تکمیل‌شده و این اولین بار است که گرافن با موفقیت در یک مستربچ پلی‎اورتان گرمانرم گنجانده شده‎ است.

 

افزایش استحکام

این ماده همچنین برای تولید آسترهای الاستومر PU سایشی برای تجهیزات معدن استفاده می‎شود. با پیورگراف نیازی به آماده‎سازی یا تغییر فرمولاسیون نیست، آسترهای سایشی حاصل، این توانایی را دارند که استحکام کششی را تا 37 درصد افزایش دهند. برای تجهیزات معدن و استخراج، که زمان خرابی در آن، اغلب هزاران دلار در ساعت هزینه دارد، بهبود نتیجه در عمر عملیاتی آسترهای سایشی جدید همراه با صرفه جویی در هزینه، قابل توجه است.

بازار عرضه گرافن بسیار بزرگ است، فرست گرافن با تعدادی از همکاران در تلاش است تا به گسترش نوآوری‎ در محصولات جدید ادامه دهد. پیش‎بینی می‎‎شود این کار منجر به استفاده بیشتر از گرافن با کاربردهای دیگر شود تا بتواند محصولات موجود را ارتقا داده و محصولات جدیدی را عرضه نماید.

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.