میز دستاوردهای فناورانه در جشنواره پژوهشی و فناوری وزارت نیرو

همزمان با برگزاری جشنواره پژوهشی و فناوری وزارت نیرو در پژوهشگاه نیرو برنامه میز دستاوردهای فناورانه (Technology on Desk) برای بازدید کنندگان به نمایش در خواهد آمد.
میز دستاوردهای فناورانه

همزمان با برگزاری جشنواره پژوهشی و فناوری وزارت نیرو در پژوهشگاه نیرو برنامه میز دستاوردهای فناورانه (Technology on Desk) برای بازدید کنندگان به نمایش در خواهد آمد. در این رویداد، دستاوردهای پژوهشی و فناوری شرکت‌های مادر تخصصی و مراکز پژوهشی زیر مجموعه وزارت نیرو که دارای محصول پروتوتایپ قابل نمایش باشند، ارائه خواهد گردید. هدف از این برنامه ارائه و رونمایی از محصولات بدست آمده طی پروژه‌های تحقیقاتی است که دارای نمونه اولیه قابل ارائه در سطح آمادگی فناوری (TRL) پنج یا شش باشند یعنی دارای نمونه آزمایشگاهی به عنوان نمونه رومیزی کارآمد در محیط آزمایشگاهی و یا محیطی نزدیک به محیط عملکرد واقعی باشند که در آستانه مرحله آمادگی برای ورود به بازار قرار دارند. هدف از اجرای برنامه ارائه این محصولات و توانمندی‌ها برای جلب نظر سایر ذی نفعان برای تکمیل مسیر تجاری سازی محصول می‌باشد. در این راستا از کلیه محققان و فناوران صنعت آب و برق دعوت شده است که با تکمیل فرم اطلاعات محصول قابل ارائه در میز دستاوردها (Technology on Desk) و ارسال آن به دبیرخانه برنامه مستقر در پژوهشگاه نیرو در این رویداد شرکت نمایند.

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...