لزوم تبعیت دستگاه‌ها از الگوی توسعه فناوری در پژوهشگاه نیرو

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو از این نمایشگاه در پژوهشگاه نیرو حمایت نمود.
الگوی توسعه فناوری

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که در حال حاضر ما از پژوهشگاه‌ها نمی‌توانیم انتظار خروج محصولات فناورانه را داشته باشیم، گفت: با پول دولتی محصول تولید نمی‌شود و پژوهشگاه نیرو نیز با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به توسعه فناوری کرده است و سایر وزارتخانه‌ها نیز باید از این الگو تبعیت کند.

سورنا ستاری در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو با اشاره به اقدامات پژوهشگاه نیرو برای توسعه فناوری، یادآور شد: پژوهشگاه نیرو تلاش دارد تا با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها مشکلات موجود در صنعت نیرو را برطرف کند و از نظر ما روش پژوهشگاه نیرو روشی قابل قبول برای توسعه فناوری خواهد بود.

ستاری با اظهار امیدواری از این‌که سایر وزارتخانه‌ها از الگوی پژوهشگاه نیرو برای توسعه فناوری تبعیت کنند، خاطر نشان کرد: تا چرخه تجاری‌سازی عمل نکند، ما قادر نخواهیم بود که در حوزه مقاله توسعه ایجاد کنیم

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...