چالش نوآوری «فرآورده‌های دارویی، مکمل، آرایشی و بهداشتی نوین؛ بویژه مبتنی بر نانوفناوری»

این چالش به دنبال ایجاد فرصت همکاری برای توسعه «فرآورده‌ها دارویی، مکمل، آرایشی و بهداشتی مبتنی بر فناوری‌های نوین بویژه نانوفناوری (خوراکی یا موضعی)» بین تیم‌ها، استارتاپ‌ها، پژوهشگران و فناوران فعال در این حوزه و شتابدهنده هنام است.
چالش نوآوری

شتابدهنده هنام فارمد، به عنوان شتابدهنده تخصصی در حوزه توسعه فرآورده‌های دارویی نوین، با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به دنبال ایجاد فرصت همکاری برای توسعه «فرآورده‌ها دارویی، مکمل، آرایشی و بهداشتی مبتنی بر فناوری‌های نوین بویژه نانوفناوری (خوراکی یا موضعی)» با تیم‌ها، استارتاپ‌ها، پژوهشگران و فناوران فعال در این حوزه است. برگزیدگان نهایی این چالش به منظور توسعه محصول و تجاری‌سازی طرح و نمونه‌های اولیه خود تا مرحله تولید انبوه مورد حمایت شتابدهنده هنام قرار خواهند گرفت و فرصت همکاری در قالب جذب سرمایه جهت تولید، دسترسی و استفاده از زیرساخت آزمایشگاهی، تأمین مواد اولیه و تجهیزات احتمالی مورد نیاز جهت تکمیل و بهینه سازی فرایند در مقیاس نیمه صنعتی، انجام مطالعات حیوانی (درصورت نیاز)، انجام آزمون‌ها و تکمیل مراحل پایداری، تهیه و تدوین پرونده دارویی (CTD)، تهیه و آماده سازی زیرساخت‌های تولید، منتورینگ و مشاوره برای اخذ مجوز، استفاده از شبکه شتابدهنده برای فروش، بازاریابی، برندینگ و صادرات محصول خواهند داشت.

شایان ذکر است پیشنهاد محصولی با قابلیت مقیاس‌پذیری و تکرارپذیری به منظور توسعه در مقیاس صنعتی از محوری‌ترین معیارهای پذیرش است.

کلیه علاقمندان می‌توانند به طور رایگان در این چالش شرکت کنند و از تسهیلات حمایتی 15 میلیون تومانی شامل کمک‌هزینه نقدی و اعتبار شبکه آزمایشگاهی در مرحله اول و از جوایز نقدی 35، 25 و 15 میلیون تومانی ویژه برگزیدگان اول تا سوم که موفق به عقد تفاهم با شتابدهنده هنام شوند در مرحله نهایی چالش بهره‌مند شوند.