دادفلامینگو؛ اولین شرکت دانش بنیان کشور در حوزه خدمات تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته

دادفلامینگو اولین شرکت دانش‌بنیان کشور در حوزه «خدمات حقوقی و قراردادی» و «ارزش‌گذاری و قیمت‌گذاری دانش فنی، سهام و استارتاپ» است. مزیت اصلی دادفلامینگو شناخت دقیق از تجربیات کشورهای پیشرفته در حوزۀ خدمات تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته به مدد بهره‌گیری از همکاران و مشاوران دارای سابقۀ تحصیلات عالی و فعالیت‌های حرفه‌ای درخشان در داخل و خارج کشور است.
دادفلامینگو؛ اولین شرکت دانش بنیان کشور در حوزه خدمات تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته

شرکت خدمات تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته دادفلامینگو اولین شرکت دانش‌بنیان کشور در دو حوزه «خدمات حقوقی و قراردادی» و «ارزش‌گذاری و قیمت‌گذاری دانش فنی، سهام و استارتاپ» است. مزیت اصلی دادفلامینگو شناخت دقیق از تجربیات کشورهای پیشرفته در حوزۀ خدمات تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته به مدد بهره‌گیری از تخصص و تجربه همکاران و مشاوران دارای سابقۀ تحصیلات عالی و فعالیت‌های حرفه‌ای درخشان در داخل و خارج کشور است.

دپارتمان خدمات حقوقی دادفلامینگو متشکل از وکلا و حقوقدانان مجرب است که از تجربیات ارزشمند تحصیلی و حرفه‌ای بین‌المللی و ملی برخوردارند. سه عضو تمام وقت و اصلی این دپارتمان دانش‌آموخته ۵۰ دانش برتر جهان (هاروارد، منچستر، پاریس sud) هستند و با بزرگترین مؤسسات بین‌المللی حقوقی همکاری داشته‌اند. بیش از ۵۰۰ شرکت معتبر و کسب و کار نوآور داخلی و خارجی از خدمات این دپارتمان بهره برده‌اند.

در دپارتمان خدمات ارزش گذاری و قیمت‌گذاری دادفلامینگو، متخصصان مجربی مرکب از متخصصان مالی و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، حسابداری، فنی و کارشناسان رسمی دادگستری حضور تمام وقت دارند که از بهترین دانشگاه‌های داخلی و بین‌المللی تحصیل کرده‌اند و در برندهای معتبر از جمله تأمین سرمایه‌ها، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری و وی سی‌ها سابقۀ فعالیت داشته‌اند. در سوابق این دپارتمان، ارزش گذاری تپسی، سام سرویس، پیام‌رسان بله و ده‌ها استارتاپ و شرکت معتبر دیگر، همچنین دانش فنی در حوزه‌های مختلف همچون نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، سلامت و فناوری اطلاعات و ارتباطات وجود دارد.

 

خدمات تخصصی قابل ارائه در شرکت دادفلامینگو:

  • خدمات حقوقی و قراردادی

با توجه به اهمیت و ظرافت‌‌های حقوقی در تنظیم انواع قرارداد، نیاز به حضور یک مشاور خبره از مرحله مذاکره تا انعقاد قرارداد در کنار شرکت‌ها احساس می‌‌شود. خدمات حقوقی و قراردادی شرکت در سه بخش «مذاکره جهت تنظیم قراردادها و اسناد حقوقی» ، «تنظیم قراردادها و اسناد حقوقی» و «مشاوره حقوقی» قابل ارائه است.

 

  • ارزش گذاری و قیمت گذاری

دپارتمان ارزش ‌گذاری دادفلامینگو با تجربه و توانمندی بالا در این زمینه آماده ارزش‌ گذاری انواع دارایی‌های نامشهود، استارتاپ و شرکت‌‌ها و نیروی انسانی می‌‌باشد.

 

  • تجاری سازی فناوری

روزانه در سراسر جهان شرکت‌های مختلف از جمله شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه، پس از انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه به اختراع‌ و نوآوری‌هایی دست می‌یابند که از نظر مفهومی دارای کارکردهای مختلف و متنوعی است و می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز مشتریان را پوشش داده و حتی باعث بهبود کیفیت محصول یا خدمت بشود اما این ایده‌ها، فناوری و نوآوری‌ها به خودی خود هیچ‌گاه نمی‌توانند مثمر ثمر واقع شوند و باید یک روند پیچیده را طی کنند تا به بازار برسند.

 

  • خدمات مالکیت فکری و ثبت

دپارتمان «خدمات مالکیت فکری» شرکت دادفلامینگو با تجربه ۵ ساله در زمینه «مشاوره محافظت و اجرای حقوق مالکیت فکری»، «ثبت انواع مصادیق مالکیت فکری اعم از اختراعات، علائم تجاری، طرح‌های صنعتی و ...» و «تدوین استراتژی مالکیت فکری» آماده ارائه خدمات به شرکت‌ها و فناوران کشورمان می‌‌باشد.

 

  • مشاوره تنظیم مقررات (رگولاتوری)

رگولاتوری (تنظیم مقررات) در کنار سیاست‌های پولی و مالی، به عنوان اهرم‌های سه‌گانه دولت‌ها در مدیریت اقتصادی و بهبود رفاه شهروندان شناخته می‌شود. اما باید توجه داشت که صرف مقررات‌گذاری نتایج مطلوبی به همراه نخواهد داشت. «سیاست رگولاتوری» به چگونگی نیل به اهداف دولت از طریق استفاده از مقررات، قوانین و دیگر ابزارهای موجود می‌پردازد و راهکارهایی در جهت بهبود دستاوردهای اقتصادی و اجتماعی این مقررات و در نتیجه بهبود زندگی شهروندان و بنگاه‌های تجاری ارایه می‌نماید.

 

اطلاعات تماس:

دفتر مرکزی تهران: تهران، میدان ونک، خیابان حقانی، بین گاندی و نلسون ماندلا، پلاک ۴۰، طبقه دوم، واحد ۲۳

تلفن: ۸۶۰۸۵۸۳۰ – ۸۶۰۸۵۹۰۵ – ۴۸۳۹۴۲۰۲

فکس: ۸۶۰۸۵۹۰۵

ایمیل: info@dadfco.ir

وب سایت: www.dadfco.ir

دفتر نوآوری: تهران، میدان ونک، خیابان حقانی، بین گاندی و نلسون ماندلا، پلاک ۴، واحد ۲۳

سامانۀ هوشمند تولید قرارداد: www.LawMingo.com

 

دفتر استانبول:

16 Ortaklar Cad., Şişli
www.ihtflamingo.com
90 212 274 70 37+
90 212 212 32 77+
90 212 212 32 78+

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...