رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب برگزار می‌شود

رویداد دو روزه ارائه نیازهای فناورانه در صنعت سرامیک، کاشی و لعاب با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری در صنعت سرامیک طی روزهای دوم و سوم بهمن ماه سال جاری در هتل مشیرالممالک یزد به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب در حوزه‌های تولید و فرآوری مواد اولیه، لعاب فریت و چاپ، تجهیزات و قطعات، سرامیک‌های مهندسی، مدیریت مصرف آب و انرژی و کاهش و بازیابی ضایعات به مدت دو روز از 2 تا 3 بهمن میزبان شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، برنامه های این رویداد علاوه بر معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب شامل نشست‌های معرفی توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارت‌آپ‌ها(Pitch)، مذاکرات تجاری یا نشست‌هایB2B، نشست‌های انتقال تجربه و معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی خواهد بود.

شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی evand.com/events/inocer مراجعه کنند.

این رویداد فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب استان یزد با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مراکز دانشگاهی است.