توانمند شدن کسب‌وکارهای نوپای تجهیزات پزشکی

توسعه زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی حوزه تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی هدف از برگزاری دومین رویداد نوآوارنه در این صنایع است. رویدادی که قرار است کسب‌وکارهای نوپا و توانمند این صنعت را شناسایی و به آن‌ها تسهیلات ارائه کند.
 تجهیزات پزشکی

«دومین رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی» با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی کشور، شتابدهنده تخصصی سکو و صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد فناورانه، گسترش زیست‌بوم کارآفرینی و نوآفرینی با تمرکز بر حوزه تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی است که پنجشنبه 15 اسفندماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

محمدحسین ربیعی دبیر علمی و مجری دومین رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی با اشاره به این‌که همه کسب‌وکارهای نوپا و توانمند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند تا پنجشنبه اول اسفندماه امسال ایده‌های کسب‌وکار و یا محصولات اولیه خود را ارائه کنند. این ایده‌ها می‌تواند در گروه‌های مختلف «گجت‌های پوشیدنی»، «تجهیزات زیبایی»، «تجهیزات مراقبت خانگی»، «تجهیزات خودمراقبتی»، «تجهیزات، لوازم و مواد یکبار مصرف با محورهای پایش»، «کنترل، کاهش و تسکین درد بیمار»، «بهداشت، مراقبت، کنترل و درمان»، «بارداری، فرزند پروری و سالمندی» ارائه شود.

ربیعی با اشاره به این‌که شتاب‌دهنده تخصصی سکو به عنوان برگزار کننده این رویداد است، بیان کرد: این شتابدهنده شرایطی را مهیا کرده است تا تیم‌ها پس از ثبت نام در رویداد، خدمات مشاوره‌ای کسب‌وکار را به صورت رایگان و مجازی دریافت کنند. این رویداد با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشگاه صنعتی شریف، اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اداره تجهیزات پزشکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شتابدهنده تخصصی سکو و غیره برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این رویداد در صورت کسب امتیازات لازم و انتخاب به عنوان تیم برتر می‌توانند از تسهیلات شتاب‌دهی، جوایز نقدی و حمایت‌های مادی و معنوی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی و جمعی از حامیان این رویداد برخوردار شوند.

منبع مطلب