نانالیز؛ برنده بهترین محصول تجزیه‌ای نمایشگاه نانوفناوری ژاپن

طیف‌سنج رزونانس مغناطیس هسته شرکت نانالیز، در نمایشگاه نانوفناوری ژاپن، برنده بهترین محصول تجزیه‌ای جدید شد.
نانالیز

شرکت علمی نانالیز (Nanalysis) در نمایشگاه و کنفرانس اخیر فناوری نانو در توکیو، جایزه "بهترین محصول جدید تجزیه‌ای" را به دست آورد. نانالیز تنها شرکت کوچک و غیر ژاپنی بود که برنده این جایزه شد. این جایزه، همراه با بازخورد مثبت شرکت‌کنندگان کنفرانس، برای فرصت بازاری که نانالیز با سرمایه‌گذاری بر روی طیف‌سنج‌های رزونانس مغناطیس هسته (NMR) ۶۰ و ۱۰۰ مگاهرتزی خود به دنیال آن است، اعتبار بیشتری فراهم کرد.

مجموعه رو به رشد محصولات نانالیز، بازارهای بزرگ جهانی مانند دارو، مواد شیمیایی، کیفیت و اصالت مواد غذایی، اجرای قانون و انرژی را هدف قرار داده است. راه‌حل‌های صنعت ۴٫۰ (Industry 4.0) نیز به دنبال شرکت‌هایی مانند نانالیز است.

دکتر سوزان ریگل، مدیر بازاریابی نانالیز اظهار داشت: "ما بسیار خوشحالیم که در این نمایشگاه فناوری نانو، جایزه "Nano Analytics Award" را برای ابزار جمع و جور NMR، دریافت کردیم. برای دهه‌ها، طیف‌بینی NMR، بدون در نظر گرفتن مزایای بالقوه‌ای که می‌تواند ارائه دهد، در صنعت کمتر معرفی شده است. اندازه، هزینه و نیازهای نگهداری از تجهیزات NMR متداول، موجب شده است استفاده از این تکنیک در صنعت بسیار محدود باشد. مشاهده تغییر در بازار، با استفاده از ابزارهای جمع و جور NMR هیجان‌انگیز است. این دستگاه به کارشناسان و صنعتگران کمک می‌کند تا مشکلات را حل کنند و بتوانند در کابردهای متفاوت مانند آنالیز مواد و بهینه‌سازی فرآیند پلیمریزاسیون از آن بهره گیرند.

"نانالیز برای بیش از پنج سال در بسیاری از صنایع با شرکا همکاری کرده‌است تا مزایای استفاده از NMR برای بهینه‌سازی فرآیندهای تولید برای افزایش بازدهی، کاهش ضایعات، بهبود ایمنی، و کاهش زمان خرابی تاسیسات را تأمین کند. دستگاه‌های این شرکت در مقایسه با تکنیک‌های تجزیه‌ای مرسوم، داده‌های کمی و غنی از اطلاعات را ارائه می‌دهند و می‌توانند در بسیاری از موارد، معیارهای کلیدی عملکرد را افزایش دهند.

شان کراکیوسکی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت علمی نانالیز افزود:" ما با تعدادی از متخصصان در سراسر جهان همکاری کرده‌ایم و از پتانسیل رو به رشد محصولات خود هیجان‌زده هستیم. استراتژی ما ایجاد رشد ارگانیک در بازارهای موجود، توسعه فرصت‌های بازار عمودی جدید و ایجاد کسب‌وکار از طریق مالکیت استراتژیک است. ما همچنان به اجرای برنامه تجاری خود ادامه خواهیم داد تا نقاط عطف جالب در رابطه با این ابتکارات را به طور عمومی به اشتراک بگذاریم تا سرمایه‌گذاران ما بتوانند فرصت‌های مالی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت پیش رو را درک نمایند."

منبع مطلب Nanalysis Scientific