خواص لاستیک طبیعی گرافنی آزمایش می‌شود

شرکت فرست گرافن در نظر دارد خواص مکانیکی لاستیک طبیعی از جمله استحکام، مقاومت در برابر پارگی و مقاومت به سایش را پس از ترکیب کردن با گرافن مورد ارزیابی قرار دهد.
 لاستیک طبیعی گرافنی

شرکت فرست گرافن (First Graphene) از آغاز یک برنامه تحقیقاتی برای آزمایش پودر گرافن خود موسوم به PureGraph در محصولات لاستیک طبیعی، خبر داد.

این شرکت پیش از این با موفقیت PureGRAPH را در طیف وسیعی از پلیمرها و مواد دیگر به کار برده است. این مواد شامل پلی‌اورتان، پلاستیک‌های گرمانرم و همچنین کامپوزیت‌های شیشه‌ای است. در حال حاضر، هدف شرکت فرست گرافن بهبود عملکرد طیف وسیعی از خطوط تولید لاستیک طبیعی است.

شرکت فرست گرافن، PureGRAPH را در لاستیک ترکیب می‌کند و امیدوار است این ترکیب منجر به بهبود خواص مکانیکی از جمله بهبود استحکام، مقاومت در برابر پارگی و مقاومت به سایش شود.

برای این منظور، شرکت فرست‌گرافن با یک مشاور لاستیک با تجربه برای نظارت بر پروژه توسعه قرارداد بسته است. این شرکت همچنین با یک پردازنده لاستیک مستقر در مالزی همکاری می‌کند.

یک کارخانه فرآیند مالزیایی پیش از این مواد پایه لاستیک ترکیبی را به شرکت فرست گرافن ارائه داده است. به این ترتیب، این شرکت آمیزه‌کاری (compounding) اولیه را در استرالیا آغاز کرده‌است. شرکت فرست‌گرافن انتظار دارد تحقیقاتش بین شش تا دوازده ماه طول بکشد.

شرکت فرست گرافن دارای کارخانه تولید تجاری گرافن بوده که محصولات خود را با قیمت رقابت‌پذیر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این شرکت به دنبال تداوم توسعه گرافن بوده و برای این کار از فناوری منحصر به فرد خود استفاده می‌کند. شرکت فرست گرافن همکاری مشترکی با ۴ دانشگاه برای توسعه مواد دوبعدی و گرافن دارد. همچنین این شرکت با شرکاء صنعتی مختلفی برای تجاری‌سازی گرافن همکاری می‌کند.

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.