جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های فناورانه حوزه معدن

یک شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه معدن، متالورژی و مواد پیشرفته با نام صدر فردا راه اندازی شد. اقدامی با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های فوتویک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و حمایت شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین (تاصیکو) تا شاهد توسعه زیست‌بوم نوآوری حوزه مواد و متالورژی در کشور باشیم.
 سرمایه‌گذار در طرح‌های فناورانه حوزه معدن

شتاب‌دهنده صدر فردا، پس از ارزیابی‌های چند مرحله‌ای طرح‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه معدن، متالورژی و مواد پیشرفته، مجموعه‌های دارای پتانسیل تجاری‌سازی را پذیرش و مورد حمایت قرار داده است.

در حال حاضر، با توجه به ارائه خدمات مورد نیاز  شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها،، طی دوره‌های پیش شتابدهی و شتاب‌دهی، تعدادی از طرح‌های ورودی، آمادگی جذب سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی را دارا هستند.

ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت برای حمایت از فرایند تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه، از اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با حوزه فعالیت این ستاد درخواست کرد تا در صورت دارا بودن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کنند.

از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند دارای پتانسیل بالقوه و بالفعل برای مشارکت در سرمایه‌گذاری طرح‌های این شتاب‌دهنده دعوت شده است از طریق تکمیل فرم اولیه اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه شتاب‌دهنده صدرفردا، نسبت به ارسال فرم و سوابق خود به پست الکترونیک info@sadrefarda.com اقدام کنند.

پس از بررسی و ارزیابی فرم و سوابق دریافتی در صورت تأیید اولیه از سوی شتاب‌دهنده با سرمایه‌گذار تماس گرفته می‌شود. در ادامه مسیر با برگزاری جلسات مشترک در صورت توافق، همکاری انجام می‌شود