کاهش چالش‌های صنعت بالگرد در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضای ایران

در رویدادی فناورانه، نواقص صنعت هوافضا به ویژه حوزه بالگرد، به چالش گذاشته می‌شود. نوآوری‌ها نیز به کمک می‌آیند تا این کمبودها رفع شود.
چالش‌های صنعت بالگرد

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضای ایران با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود. همه فعالان این عرصه فناورانه هم برای مشارکت در این رویداد دعوت هستند.

محور ویژه این کنفرانس به حوزه بالگرد مربوط می‌شود و «آیرودینامیک»، «پیشرانش»، «دینامیک پرواز و کنترل»، «علوم و فناوری فضایی»، «سازه‌های هوافضایی»، «طراحی سامانه‌های هوافضایی»، «مدیریت و مقررات صنایع هوافضایی»، «اویونیک» و «طراحی، ساخت و پرواز بالگرد» هم دیگر محورهای این رویداد فناورانه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اینترنتی http://sat.isti.ir/ مراجعه کنند. این رویداد فناورانه اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نانومحصول ایرانی؛ پتوی هواپیما آنتی‌باکتریال

نانومحصول ایرانی؛ پتوی هواپیما آنتی‌باکتریال

شرکت نساجی زرباف امین پتوی هواپیما از جنس پلی‌استراکریلیک آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات تولید و به بازار عرضه کرده است. این پتوها در ایرلاین‌های داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند و علاوه بر آنتی‌باکتریال بودن، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر...