برگزاری دوره صنعتی کاربردهای فناوری نانو در «صنعت پوشش‌دهی سطح»

در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، دوره صنعتی کاربردهای فناوری نانو در «صنعت پوشش‌دهی سطح» بهمن‌ماه ۱۳۹۹، با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری نانو ایران و جهان در صنعت پوشش‌دهی سطح به شرکت‌ها، سازمان‌ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همکاری شرکت‌های فناوری نانو و ارائه محققان و فناوران فعال در این حوزه برگزار می‌شود.
دوره صنعتی؛ کاربردهای فناوری نانو در «صنعت پوشش‌دهی سطح»

این دوره در قالب دوره‌های صنعتی فناوری نانو و به مدت ۲۰ ساعت در چهار بخش در روزهای پنجشنبه ۹، ۱۶، ۲۳ و ۳۰  بهمن ماه از ساعت ۸ الی ۱۲: ۳۰ به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف این دوره که با رویکرد صنعتی و فناورانه برگزار می‌شود، عبارت است از:

  • معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در صنعت پوشش‌دهی سطح
  • معرفی سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد نانو
  • تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع در صنعت پوشش‌دهی سطح
  • ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه دانشگاهی و فناوران و جامعه صنعتی کشور
  • ایجاد بسترهای مناسب همکاری علاقمندان با شرکت‌های فناور در زمینه‌های تحقیقاتی، صنعتی، بازاریابی و فروش

در این دوره سرفصل‌های زیر ارائه خواهد شد:

 

علاقمندان تا روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در این دوره از طریق صفحه ثبت‌نام دوره در سایت ایوند اقدام کنند.

شرکت در این دوره برای عموم علاقمندان آزاد است و حضور در آن به مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع، و همچنین اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقمند و فعالان مرتبط با صنایع پوشش‌دهی سطح توصیه می‌شود. در پایان این دوره صنعتی به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره صنعتی از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعطا خواهد شد.

 

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...