تولید زیره کفش تقویت شده با نانومواد

مستربچ لاستیکی عامل‌دارشده تقویت شده با نانو شرکت هایدال در زیره کفش بولفلکس استفاده می‌شود.
تولید زیره کفش تقویت شده با نانومواد

شرکت هایدال (Haydale)، خوشحال است که اعلام کند بولفلکس (Bolflex) ۸۰ کیلوگرم مستربچ لاستیکی عامل‌دارشده تقویت شده با نانو این شرکت را برای استفاده در تولید زیره کفش مرغوب و ممتاز خود خریداری کرده‌است. این امر به دنبال آن صورت پذیرفت که هایدال به تازگی قابلیت مستربچ لاستیکی عامل‌دارشده تقویت شده با نانو خود را افزایش داد.

محصولات هایدال در ترکیب استایرن-بوتادی‌ان (SBR)، گنجانده شده است که باعث افزایش مقاومت در برابر پارگی، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر خم شدن، مقاومت در برابرلغزش و ضریب اصطکاک (تمام خصوصیات اساسی کفش) می‌شود.

سفارش اولیه ۸۰ کیلوگرمی، بولفلکس را قادر ساخت ۳۰۰۰ جفت زیره لاستیکی عامل‌دارشده تقویت شده با نانو تهیه کند. بولفلکس در حال حاضر عملکرد محصول زیره کفش تقویت شده با نانو خود را در برابر محصولات رقیب ارزیابی می‌کند. نتایج اولیه نشانگر پیشرفت‌هایی در زمینه استانداردهای آزمون مخصوص کفش آن است. این گروه انتظار دارد سفارشات را در طی سال ۲۰۲۱ دریافت نماید.

طبق گفته Lucintel، پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی مواد زیره کفش تا سال 2023 به 21.0 میلیارد دلار برسد. بولفلکس یک شرکت پیشرو در بازار است که در زمینه تولید و عرضه زیره برای صنعت کفش اروپا تخصص دارد. این شرکت هم اکنون با ظرفیت تولید حدود ۲۰۰۰۰ جفت در روز یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شبه‌جزیره ایبری و اروپا است.»

پدرو سارایوا، مدیر فروش بولفلکس، گفت: «ما پیش از خرید محصول هایدال، تعدادی از محصولات نانومواد را ارزیابی کردیم و به عنوان یک نتیجه مستقیم از روند کاربردی سازی اختصاصی، پیشرفت چشمگیری را مشاهده کردیم. این امر بهبود در نحوه عملکرد، پراکندگی و عملکرد کلی نانو مواد در هنگام ترکیب با ترکیبات لاستیکی را نشان داده‌است.» کیت برادبنت، مدیر عامل هایدال، گفت: «ما واقعاً خوشحالیم که با بولفلکس روی این محصول کار می‌کنیم و مشتاقانه منتظر دیدن نشان هایدال بر روی زیره کفش‌ها هستیم.»

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.