نانومحصول ایرانی؛ کارواش خودرو با خاصیت ضد گرد و غبار

شرکت «شریف نانو پارس» با استفاده از نانوذرات، کارواش خودرو تولید کرده است که با ایجاد لایه‎های محافظ روی رنگ خودرو از رنگ‌پریدگی جلوگیری می‌کند و با ایجاد خاصیت آنتی‌استاتیک نیز جذب گرد و خاک را کاهش می‌دهد.
 کارواش خودرو با خاصیت ضد گرد و غبار

خودروی براق و تمیز همواره جلب توجه کرده و از طرفی بیانگر نظم و شخصیت مالک آن است. انتخاب ماده شوینده مناسب برای ممانعت از ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو عامل مهمی در تمیزکاری است.

مواد مختلفی مانند انواع شوینده‌ها، واکس‌ها و مواد محافظ و شامپوی خودرو برای شست و شوی بدنه خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه، مواد حاوی نانوذرات به علت ساختار فشرده‌ای که دارند هنگام اعمال روی سطح بدنه خودرو از نفوذ ذرات و جرم‌های محیطی شامل گرد و غبار و کثیفی مانع شده و خاصیت آب‌گریزی نیز فراهم می‌کنند. این مواد با توجه به خاصیت آنتی‌استاتیک می‌توانند روی سطوح با ابعاد بسیار ریز نانومتری نفوذ کرده و آنها را با ایجاد رشته‌های به هم پیوسته، به الیاف دستمال منتقل نمایند.

شرکت شریف نانو پارس با استفاده از نانوذرات کارواش خودرو با خاصیت ضد گرد و غبار تولید کرده است که جرم‌های بسیار ریز غیر قابل رویت، در ابعاد نانو از روی سطوح پاک می‌کند. همچنین این مواد بعد از فرایند تمیزکاری، با ایجاد یک لایه با چسبندگی بالا از سطح محافظت می‌کنند. نکته حائز اهمیت در استفاده از نانومواد، عدم نیاز به استفاده از آب قبل از شستشو با نانومواد است و استفاده از این مواد نیاز به تخصص خاصی ندارد.

 

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • حاوی نانوذرات
  • براق‌کننده، ایجاد لایه محافظ روی رنگ خودرو و جلوگیری از رنگ‌پریدگی
  • تمیزکننده گرد و خاک و چربی
  • کاهش جذب گرد و خاک به علت ایجاد خاصیت آنتی‌استاتیک
  • عدم ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو
  • دوستدار محیط زیست
  • استفاده آسان
     

درباره شرکت شریف نانو پارس

شرکت شریف نانو پارس از گروهی از استادان دانشگاه در حوزه فناوری نانو همراه با دانش‌آموختگان دوره‌های کارشناسی ارشد و مهندسین مجرب تشکیل شده است که در یک محیط حرفه‌ای در زمینه نوآوری و تولید محصولات نانو فن‌آوری با یکدیگر همکاری دارند.

در بخش تحقیق و توسعه واحد شوینده‌های نانو با نام تجاری Snop با توجه به ویژگی‌های سازگاری با محیط زیست و ارتقاء کیفیت با تکنولوژی‌های جدید، شوینده‌های نانو بدون نیاز به آب و بدون صدمه به محیط زیست ارائه می‌شوند. همچنین استفاده از نانوذرات عامل‌دار در تسریع و تسهیل خواص شوینده‌ها از نمونه فعالیت‌های واحد تحقیق و توسعه شرکت است. برای آگاهی بیشتر می‌توانید به http://sharifnanopars.com/ مراجعه نمائید.

منبع مطلب
 فیلتر هوای خودروهای سنگین، ماشین‌آلات کشاورزی و راه‌سازی

نانومحصول ایرانی؛ فیلتر هوای خودروهای سنگین، ماشین‌آلات کشاورزی و راه‌سازی

شرکت آزاد فیلتر، موفق به تولید فیلتر حاوی نانوالیاف جهت بهبود راندمان فیلتراسیون شده است. این نوع فیلترها در خودروهای سنگین، ماشین‌آلات کشاورزی و راه‌سازی استفاده می‌شود.