جذب سرمایه برای توسعه باتری‌های لیتیوم-یون

شرکت آنافیت برای پیشبرد توسعه باتری‌های لیتیوم-یون تقویت شده با گرافن، 1.2 میلیون پوند سرمایه جمع‌آوری کرده‌است.
جذب سرمایه برای توسعه باتری‌های لیتیوم-یون

شرکت آنافیت (Anaphite)، مستقر در انگلستان، که به منظور کشف راه‌های استفاده از گرافن در باتری‌های لیتیوم-یون جهت بهبود طول عمر باتری و زمان‌های شارژ، تأسیس شده‌است، طی یک دور سرمایه‌گذاری جدید، حدود ۱.۲ میلیون پوند (بیش از ۱۶۶۵۰۰۰ دلار آمریکا) از سرمایه‌گذاران جمع‌آوری کرده‌است.

این دور سرمایه‌گذاری توسط Zero Carbon Capital هدایت شد که ۳۰۰ هزار پوند سرمایه‌گذاری کرد. Zero Carbon Capital از استارتاپ‌های مستقر در انگلستان، فعال در حوزه دانش سخت (Hard science) به منظور رسیدگی به دشوارترین مسائل حوزه تغییرات آب و هوایی پشتیبانی می‌کند.

Bristol Private Equity Club، نیز در این پروژه 491 هزار پوند سرمایه‌گذاری کرد. این، دومین بار است که Bristol Private Equity Club در آنافیت سرمایه‌گذاری می‌کند.

SyndicateRoom، یکی از تامین‌کنندگان سرمایه خطرپذیر فین‌تک مستقر در کمبریج نیز مبلغ ۱۰۷ هزار پوند سرمایه‌گذاری کرد و بقیه بسته‌های سرمایه از طریق سرمایه‌گذاران فردی تأمین شده‌است.

الکساندر هویت، مدیر ارشد اجرایی آنافیت، گفت: «برای آنکه جامعه به سمت انرژی پایدار حرکت کند، ما نیاز به استفاده گسترده از حمل و نقل الکتریکی داریم، به این معنی که باتری‌ها باید هزینه کمتری داشته باشند، سریع‌تر شارژ شوند و عمر طولانی‌تری داشته باشند. ما معتقدیم که فناوری ما حقیقتاً این نکات مهم را مورد توجه قرار می‌دهد. فرآیند تولید ما مقیاس‌پذیر است و امیدواریم فرصت ما را در مبارزه مداوم با تغییرات آب و هوایی افزایش دهد. داشتن چنین گروه متنوعی از سرمایه گذاران به شدت دلگرم‌کننده است و نشاندهنده پتانسیلی است که ما در این حوزه داریم.»