رویداد ارائه نیاز فناورانه در حوزه صنایع نساجی و پوشاک

برگزاری سلسله رویدادهای ارائه نیاز فناورانه یکی از گام‌های معاونت علمی و فناوری برای ایجاد پیوند میان صنایع و توانمندی زیست‌بوم نوآوری است.
رویداد ارائه نیاز فناورانه در حوزه صنایع نساجی و پوشاک

رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنایع نساجی و پوشاک از سلسله رویدادهای ارتقای تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش صنایع با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

در این رویداد نیازمندی‌ها و الویت‌های فناورانه هر زنجیره ارزش در صنعت نساجی و پوشاک شناسایی و با توجه به ظرفیت‌ها و توان شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش می‌شود به نیازمندی‌های فناورانه این صنعت پاسخ مناسب داده شود.

تولید الیاف و صنایع ریسندگی، صنایع بافندگی، صنایع رنگرزی چاپ و تکمیل، محصول نهایی شامل پوشاک، فرش ماشینی و کفپوش، منسوجات خانگی و منسوجات صنعتی، رنگ و مواد تعاونی و ماشین‌آلات و قطعات از جمله زنجیره‌های ارزش در صنعت نساجی و پوشاک هستند.

در جریان برگزاری رویداد نیازهای فناورانه این صنعت، چالش‌ها و نیازمندی‌های موجود از سوی فعالان صنعت نساجی و پوشاک مطرح می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صنعت نساجی و پوشاک با شناسایی نیازهای این بخش می‌توانند راهکارهای مناسبی را برای حل چالش‌های پیش‌رو ارائه دهند.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با مراجعه به لینک رویداد برای ثبت نام اقدام کنند.