نانومحصول ایرانی؛ مینی واش با بدنه آنتی‌باکتریال

شرکت «بلسون رازان تجارت» با بهره‌گیری از نانوذرات اقدام به ساخت مینی واش با بدنه آنتی‌باکتریال نموده است تا مانع رشد باکتری‌ها در بدنه داخلی این دستگاه شود.
نانومحصول ایرانی؛ مینی واش با بدنه آنتی‌باکتریال

امروزه ماشین لباسشویی یکی از الزامات اساسی در همهٔ خانه‌ها به شمار می‌رود. این وسیله که به منظور سهولت در شست‌وشو و خشک کردن لباس‌ها استفاده می‌شود، دارای انواع مختلفی است. یکی از انواع آنها مینی واش (ماشین شستشوی کوچک) است که ابعاد کوچک‌تری نسبت به سایر انواع ماشین‌های لباسشویی دارد. همچنین این ماشین‌ها قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو را نیز دارند.

ماشین لباسشویی کوچک عمدتاً برای شست وشوی اختصاصی لباس‌های کودکان و نوزادان که حساسیت بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین آنتی‌باکتریال بودن بدنه پلیمری لباسشویی که در هنگام شست‌وشو دائماً در تماس با لباس‌ها قرار دارد می‌تواند ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد کند.

البته کاربرد مینی واش تنها شستشوی لباس کودکان و نوزادان نیست؛ این لباسشویی‌های کوچک می‌توانند هر نوع لباسی را در حجم کم بشویند. بنابراین برای منزل‌هایی که فضای کافی ندارند یا سوئیت‌های دانشجویی که حجم لباس کمتری وجود دارد، بسیار کارآمد است.

به دلیل در تماس بودن باکتری‌ها و آلودگی‌های موجود در لباس‌های آلوده با بدنه داخلی این ماشین‌ها، جداره‌ها و درزهای بدنه داخلی این ماشین‌ها مکان مناسبی برای ماندگاری و رشد باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها است. شرکت بلسون رازان تجارت برای ساخت بدنه داخلی این ماشین لباسشویی از پلاستیک با خاصیت آنتی‌باکتریال استفاده کرده است تا مانع رشد باکتری‌ها در بدنه داخلی شود.

 

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • مجهز به فناوری نانوسیلور/ آنتی‌باکتریال
  • دارای سبد آب‌گیری
     

درباره شرکت بلسون رازان تجارت

شرکت تولیدی صنعتی رازان تجارت در سال 1386، با هدف طراحی و تولید لوازم خانگی برقی تأسیس شد. در حال حاضر، فعالیت اصلی این شرکت در زمینه تولید ماشین‌های لباسشویی نیمه‌خودکار و مینی واش است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به https://www.belson.ir/ مراجعه نمایید.

منبع مطلب