رویداد ارائه فناوری با موضوع «ارائه فناوری‌های شرکت کاوش یاران فن پویا»

سومین رویداد ارائه فناوری سال 1400، با موضوع «ارائه فناوری‌های شرکت کاوش یاران فن پویا» در تاریخ 25 خرداد ماه به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شد
رویداد ارائه فناوری با موضوع «ارائه فناوری‌های شرکت کاوش یاران فن پویا»

واحد امور کارگزاران شبکه تبادل فناوری به منظور ارتباط بهتر کارگزاران تبادل فناوری و شرکت‌های عرضه‌کننده فناوری (فناوران)، سلسله رویدادهای ارائه‌های فناورانه، با عنوان "سه‌شنبه‌های فناورانه" برگزار می‌کند. سومین سه‌شنبه فناورانه سال 1400، با ارائه فناوری‌های شرکت کاوش یاران فن پویا دو صورت حضوری و آنلاین در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار شد. در این رویداد آقای سیفی به ارائه توضیحاتی درباره دستاوردهای فناورانه و نوآورانه، توانمندی‌های تحقیق و توسعه‌ای این شرکت در زمینه پلاسما و ازن پرداختند.

شرکت دانش‌بنیان کاوش یاران فن پویا در سال 1390 با نام شرکت پالس ترونیک در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، با بهره‌گیری از متخصصان فوتونیک و پلاسما کار خود را آغاز کرد. این شرکت در زمینه ساخت و طراحی سیستم‌های پلاسمایی، ادوات پیشرفته آزمایشگاهی و کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف فعالیت دارد. سیستم‌های ساخت این شرکت در صنایعی همچون صنعت خودرو، صنایع ساخت و تولید، صنعت بسته‌بندی، صنعت برق و الکترونیک و صنعت چاپ کاربردهای متنوعی دارد.

شایان ذکر است پیش از این «سه‌شنبه‌های فناورانه» با موضوع ارائه فناوری‌های شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام و شرکت صنایع الکترواپتیک اصفهان (صاپا) برگزار شده بود.

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...