وبینار؛ فرصت‌ها و چالش‌های صنعت هوافضا

با برگزاری وبینار «صنعت هوافضا، فرصت‌ها و چالش‌ها»، ظرفیت‌ها و فرصت‌های توسعه فناورانه این حوزه شناسایی می‌شود

این رویداد که 13 تیرماه سال 1400 برگزار می‌شود فرصتی است برای بررسی وضعیت فعلی این صنعت و شناسایی فرصت‌های فناورانه و انسانی موجود در کشور. «استفاده از سیستم خنک کاری دوفازی در صنعت هوافضا»، «سیستم‌های هوایی هیبرید» و «استفاده از پتانسیل هوش مصنوعی» از جمله موضوعات و محورهای برگزاری این رویداد است.

همه دانشجوان رشته‌های مهندسی مکانیک، هوافضا، نفت و کنترل برای شرکت در این رویداد دعوت هستند. وبیناری که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط پردیس نوآوری و فناوری هوایی یزد و مرکز نوآوری پارک علم و فناوری این استان برگزار می‌شود.

اهداف برگزاری این وبینار که پیش‌درآمدی برای انتشار فراخوانی با هدف جذب ایده‌های فناورانه این حوزه است، شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این صنعت است. همچنین یافتن راه‌های برطرف کردن این چالش‌ها و استفاده درست از فرصت‌ها برای مشارکت‌کنندگان در این طرح برای ایجاد کسب‌وکارهای نو هم اهداف دیگری است که برای این رویداد تعیین شده است.

علاقه‌مندان با مشارکت در این رویداد می‌توانند توانمندی‌های خود را محک بزنند و با شناسایی نیارهای این بخش، کسب و کار خود را ایجاد کنند و در جهت رفع چالش‌ها و پاسخ دادن به نیازهای و خلاهای موجود گام بردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://sat.isti.ir/ مراجعه کنید.

منبع مطلب
نانومحصول ایرانی؛ پتوی هواپیما آنتی‌باکتریال

نانومحصول ایرانی؛ پتوی هواپیما آنتی‌باکتریال

شرکت نساجی زرباف امین پتوی هواپیما از جنس پلی‌استراکریلیک آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات تولید و به بازار عرضه کرده است. این پتوها در ایرلاین‌های داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند و علاوه بر آنتی‌باکتریال بودن، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر...