جذب سرمایه برای توسعه کاربردهای گرافن

اورا گرافن، از یک سرمایه‌گذاری استراتژیک برای پیشبرد تلاش‌های صورت گرفته در زمینه گرافن و کشف حوزه‌های کاربردی دیگر خبر داد.
جذب سرمایه برای توسعه کاربردهای گرافن

اورا گرافن (ora graphene)، تولیدکننده غشاهای گرافن خودایستا، اعلام کرد که دور جدید تأمین مالی با 3 میلیون دلار کانادا (حدود 2.46 میلیون دلار امریکا) بسته شده است. این معامله توسط صندوق اکوفوئل همراه با توسعه صادرات کانادا (EDC)، BDC Capital و برخی از اعضای New York Angels هدایت شد. سرمایه گذاران فعلی TandemLaunch و BoxOne Ventures نیز در این دور شرکت کردند. این شرکت علاوه بر تأمین بودجه، به تازگی برای کشف حوزه‌های جدیدی از کاربردهای گرافن برای فناوری خود، کمک هزینه توسعه پایدار کانادا را نیز دریافت کرده است.

اورا گرافن آنچه را که به آن به عنوان «بزرگ‌ترین صفحات گرافن خودایستا شناخته می‌شود و ویژگی‌های جدیدی از مواد باورنکردنی را برای استفاده تجاری چند منظوره ارائه می‌دهد» تولید کرده‌است.

 پیش از این نشان‌داده شده‌است که غشاهای GrapheneQTM کیفیت صدا را به طور قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد و با ارائه کاربردهایی که برای فرصت‌های جذاب بازارهای جدید توسعه یافته‌اند، مصرف انرژی را برای تولیدکنندگان جهانی لوازم الکترونیکی مصرفی کاهش می‌دهد.

ریچارد کلوتیر، مدیر عامل صندوق اکوفوئل، اظهار داشت: «کاهش مصرف انرژی یکی از اهداف در سراسر جهان است که تأثیر مستقیم و سریع زیست محیطی خواهد داشت. اورا گرافن به سرعت خود را به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استارتاپ‌های مواد در صنعت برای دستیابی به این هدف معرفی کرده است.»

کوستیا نووسلوف، یکی از دو برنده جایزه نوبل فیزیک در سال 2010 برای جداسازی گرافن، افزود: «من سال‌هاست که تیم اورا گرافن را می‌شناسم و همیشه تحت‌تاثیر راه‌حل‌های هوشمندانه آنها برای حل مشکلات بسیار چالش برانگیز فناوری و علمی قرار گرفته‌ام. اورا گرافن یک نمونه عالی از یک شرکت واقعاً نوآور است و من انتظار دارم اکنون محصولات واقعی گرافن بیشتری به بازار عرضه شود.»

نصب راکتور جدیدی برای تولید گرافن اکسید

نصب راکتور جدیدی برای تولید گرافن اکسید

شرکت جی 6. متریالز یک راکتور جدید برای تولید گرافن اکسید در مقیاس آزمایشی نصب کرد.