تولید محصولی جدید با کاربردهای متنوع از شرکت فرست‎گرافن

شرکت فرست گرافن در جدیدترین به‌روزرسانی خود از پذیرندگان اولیه محصولات PureGRAPH خود و دامنه کاربرد این مواد در صنایع مختلف گفت.
تولید محصولی جدید با کاربردهای متنوع از شرکت فرست‎گرافن

شرکت فرست گرافن (First Graphene) در مورد پیشرفت استفاده تجاری از خط تولید pureGRAPH خود به‌روزرسانی ارائه داد و گفت این محصول توسط پذیرندگان اولیه محصولات PureGRAPH در محصولات متنوع عرضه می‌شود.

فرست گرافن به اشتراک گذاشت که شرکت اِی‌اِل‌تی (ALT; Aquatic Leisure Technologies) از سیستم لمینیت پیشرفته PureGRAPH برای توسعه طیف جدیدی از استخرهای شنا که تحت نام Aqua Technics عرضه شده، استفاده کرده است. گفته می‌شود که این طیف جدید استخر مبتنی بر فناوری نانو گرافن با تجهیزات و فرایندهای به روزرسانی اِی‌اِل‌تی برای اجرای تولید در مقیاس تجاری، موجب بهبود کیفیت شده است. این بدان معنی است که PureGraph در تمام استخرهای جدید Aqua Technics استاندارد خواهد بود.

"آسنت شیپرایتز" همچنین تأیید کرد که به دنبال آزمایش‌های موفقیت آمیز دریایی، PureGRAPH در آینده به یک افزودنی استاندارد برای قایق‌های پلاستیکی تقویت‌شده با شیشه تبدیل خواهد شد.

یکی دیگر از پذیرندگان اولیه، استیل بلو (Steel Blue) اولین دوره تولید چکمه‌های ایمنی تقویت‌شده PureGRAPH را به اتمام رسانده است که قرار است در ماه جاری به بازار کفش ایمنی استرالیا راه یابد. فرست گرافن گفت که چکمه‌هایی که دارای زیره و رویه PureGRAPH هستند، بر اساس چندین استاندارد جهانی ایمنی آزمایش شده‌اند و تمام الزامات توزیع در استرالیا، اروپا، آسیا و ایالات متحده را پشت سر گذاشته‌اند.

نیوژن گروپ (newGen Group) ارائه‌دهنده لباس‌های محافظ، که خدماتی را به مشتریان فرآوری مواد معدنی ارائه می‌دهد، آسترهای سایشی پلی‌یورتان PureGRAPH خود را به نام AmourGRAPH عرضه کرده است. این گروه آزمایش‌هایی را انجام داد که بنا بر گزارش‌ها، در مقایسه با آسترهای پلی‌یورتان استاندارد، شش برابر بهبود در میزان سایش آسترهای تقویت‌شده را نشان می‌دهد.

شرکت کاتانا سرف (Katana Surf) نیز تخته موج‌سواری تقویت‌شده با PureGRAPH را توسعه داده که هدف آن تقویت استحکام است. کاتانا پس از همکاری با فرست گرافن، گفت افزودن PureGRAPH موجب بهبود قابل توجهی در مقاومت و استحکام تخته موج‌سواری شده است. این شرکت اکنون از PureGRAPH در تخته موج‌سواری سفارشی خود استفاده می‌کند.

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.