افزایش قابلیت‌ها در حوزه نانومواد با خرید یک شرکت گرافنی

شرکت آسبری کربنز در راستای راهبرد رشد خود شرکت گارمور را خریداری کرد.
افزایش قابلیت‌ها در حوزه نانومواد با خرید یک شرکت گرافنی

شرکت آسبری کربنز (Asbury Carbons)، فراوری‌کننده مواد کربنی و گرافیت، به تازگی اعلام کرد که گارمور (Garmor)، یک شرکت مواد پیشرفته مستقر در اورلاندو فلوریدا که پتنت‌های در حوزه فرآیند سازگار با محیط‌زیست برای تولید تجاری گرافن عامل‌دار در لبه (EFG) را در اختیار دارد، خریداری کرده‌است.

خرید گارمور در راستای راهبرد رشد آسبری کربنز از طریق متنوع‌سازی، به منظور افزایش پورتفولیوی شرکت در زمینه راه‌کارهای مواد مهندسی‌شده برای چسب، آسفالت، سیمان، پوشش‌ها و همچنین کامپوزیت‌های پلاستیک و ماتریس فلز صورت گرفت.

آناستازیا کاناوان، مدیرعامل شرکت گارمور، اظهار داشت: «از اولین تعاملات ما با تیم آسبری، ما می‌دانستیم که یک شریک پیدا کرده‌ایم که علاقه زیادی به نوآوری و دیدگاه مشترک درباره پتانسیل گرافن و کاربردهای صنعتی دارد. ما واقعاً بر این باوریم که این یک تناسب کامل بین توانایی‌ها، مقیاس و برتری عملیاتی آسبری و نوآوری، خلاقیت و تخصص گارمور است.»

جف بولینگتون، مدیر فنی گارمور، اضافه کرد: «گارمور چندین مشتری صنعتی در مقیاس بزرگ با محصولات تقویت شده گرافن موجود در بازار دارد. تخصص قابل‌توجه آسبری به عنوان یک تأمین‌کننده در این بازارها، به میزان زیادی توانایی گارمور برای تولید مؤثر برای بهره‌برداری از این فرصت و فرصت‌های دیگر را فراهم می‌کند.»

نوح نیکلسون، مدیر عامل آسبری کربنز، اظهار داشت: «این خرید هیجان‌انگیز، پورتفولیوی راهکارهای مهندسی‌شده آسبری را بهبود می‌بخشد و ما را به طور مستقیم بر لبه فن‌آوری‌های پیشرفته مواد نوظهور مبتنی بر کربن قرار می‌دهد. ما مشتاقانه منتظریم تا فناوری را که تیم خارق العاده گارمور توسعه داده است در سایت لومبرتون، کارولینای شمالی به صورت کامل تجاری‌سازی کنیم.»