تولید و عرضه اسکی‌های سفارشی تقویت شده با گرافن

شرکت فولسوم اسکی‌های سفارشی تقویت شده با گرافن خود را در سال 2021 عرضه خواهد کرد.
تولید و عرضه اسکی‌های سفارشی تقویت شده با گرافن

شرکت فولسوم (folsom) سازنده تجهیزات اسکی در حال عرضه اسکی‌های سفارشی جدید تقویت شده با گرافن است. فولسوم با MITO Materials همکاری می‌کند تا گرافن را به رزین اسکی سفارشی خود اضافه کند. گفته می‌شود گرافن باعث افزایش عملکرد، کاهش وزن و بهبود مقاومت و استحکام این محصول می‌شود.

در اواخر سال ۲۰۲۰، فولسوم سه اسکی سفارشی را تولید کرد که در آن از رزین جدید تقویت شده با گرافن استفاده شده بود. این اسکی‌ها در طول فصل مورد آزمایش قرار گرفتند و فولسوم گفت: «پیشرفت‌های قابل‌توجهی در ویژگی‌های انعطاف‌پذیری، میرایی و خواص ساختاری وجود دارد که می‌توانید کمیت آن را در آزمایشگاه و در سراشیبی بسنجید.» فولسوم در نسل بعدی سال ۲۰۲۱ خود عرضه اسکی‌های تقویت شده با گرافن را آغاز خواهد کرد که ارسال آن در سپتامبر سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

در سال ۲۰۱۴، HEAD خط تولید اسکی‌هایی را که دارای گرافن بود، راه اندازی کرد و بیان داشت که گرافن موجب می‌شود تا ضمن کاهش وزن، مقاومت محصول نیز افزایش یابد. گرافن در قسمت میانی رده اسکی groomer به کار گرفته شد تا نوک و دم سنگین‌تر اسکی بتواند برف را بگیرد و در powder boards، از گرافن در نوک و دم استفاده شد تا بتواند اسکی از طریق کرک شناور شود. اسکی‌های تقویت شده با گرافن HEAD هنوز هم در حال تولید هستند.

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.