استفاده از بتن تقویت شده با گرافن در یک پروژه مسکونی

شرکت ورسارین از بتن تقویت شده با گرافن را در یک پروژه مسکونی استفاده می‌کند.
استفاده از بتن تقویت شده با گرافن در یک پروژه مسکونی

شرکت ورسارین (Versarien) این بار در یک مکان مسکونی از بتن تقویت شده با گرافن استفاده کرده‌است. این شرکت محصول خود را برای یک شرکت توسعه ملک در مکانی در سیموندز یت مورد استفاده قرار داد. این در حالی است که پیش از این اعلام شد که برای اولین بار در ماه می از بتن گرافنی در سالن ورزشی جدیدی در پارک سلستیس آمزبری، متعلق به اداره کهنه سربازان نظامی استفاده شد.

نیل ریکتز، مدیرعامل شرکت ورسارین گفت: «ما در حال ساخت یک اسلب بتنی نسبتاً کوچک در سیموندز یت به عنوان یک نمونه پیشرو برخی از پروژه‌های بسیار بزرگ‌تر هستیم. ما این اسلب کوچک را انجام می‌دهیم زیرا در حال کار با تولیدکنندگان بزرگ بتن هستیم تا بتوانیم این محصول را در محل تحویل دهیم. شما می‌توانید گوشی را بردارید و بتن مورد نظر خود را دریافت کنید.»

این بتن تحول‌آفرین به منظور افزایش پایداری مهندسی شده‌است. تولید سیمان یکی از مهم‌ترین عوامل اصلی انتشار گازهای گلخانه‌ای در جهان است، اما با استفاده از این محصول جدید به دلیل استحکام ناشی از گرافن به میزان کمتری بتن نیاز است.

استفاده گسترده‌تر از این بتن در مناطق مسکونی در اواخر تابستان امسال در بولتون و یک اسلب بزرگ‌تر برای پروژه‌ای در منچستر در ماه سپتامبر دنبال خواهد شد.