فراخوان؛ توسعه افزودنی روان‌ساز چندعاملی کامپاندینگ الاستومرهای با پایه NR/SBR

پنجاه و یکمین فراخوان «توسعه افزودنی روان‌ساز چندعاملی کامپاندینگ الاستومرهای با پایه NR/SBR» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.
فراخوان؛ توسعه افزودنی روان‌ساز چندعاملی کامپاندینگ الاستومرهای با پایه NR/SBR

گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه‌حل مذکور باید تا 25 مرداد ماه سال جاری پروپوزال خود را از طریق سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir/grant ارسال کنند.

در صنعت تایر، به منظور فرآیندپذیری و شکل‌گیری لاستیک، فرایندی به نام کامپاندینگ روی لاستیک صورت می‌گیرد، بدین صورت که از افزودنی‌های شیمیایی به عنوان کمک فرآیند استفاده می‌شود. این افزودنی شیمیایی چندین قابلیت دارد و به همین دلیل افزودنی چند عاملی کامپاندینگ لاستیک نام گرفته است.

در راستای «توسعه افزودنی روان‌ساز چندعاملی کامپاندینگ الاستومرهای با پایه ‌NR/SBR»، مجری تحقیق باید در گام نخست، روش سنتز را طراحی و سپس فرایند را متناسب با نتایج تست، بهینه‌سازی کند و در گام بعدی، لازم است کمک افزودنی روان‌ساز سورفکتانتی را با مشخصات موردنظر تولید کند.

شرکت در فراخوان تحقیقاتی و ارائه پروپوزال در قالب انفرادی، گروهی، شرکتی و سازمانی مجاز است.

پروپوزالی که بیشترین تناسب را با الزامات این نیاز تحقیقاتی داشته باشد انتخاب و به عنوان مجری به شرکت دانش بنیان متقاضی معرفی خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند تا 25 مرداد ماه سال جاری پروپوزال خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir/grant  ارسال کنند.

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.